Zarząd Dróg Miejskich

Ursynów 2016

Bezpieczne przejścia dla pieszych i pasy rowerowe na ul. Stryjeńskich.

Bezpieczne przejścia dla pieszych i pasy rowerowe na ul. Stryjeńskich.

Pomysł zgłoszony przez mieszkańców dotyczy wyznaczenia pasów rowerowych i miejsc postojowych na ul. Stryjeńskich (od ul. Płaskowickiej do ul. Przy Bażantarni). Pozwoli to poprawić bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu: także pieszych, uniemożliwiając wyprzedzanie na przejściach dla pieszych. Na odcinku dwujezdniowym planujemy również wprowadzić zieleń w pasie dzielącym jezdnie.

Stan realizacji:

Po licznych protestach mieszkańców podjęto decyzję o wstrzymaniu wykonania projektu do czasu zakończenia budowy Południowej Obwodnicy Warszawy.

Poszerzenie chodnika przy ul. Stryjeńskich od Belgradzkiej do Moczydłowskiej

Poszerzenie chodnika przy ul. Stryjeńskich na odcinku od Belgradzkiej do ul. Moczydłowskiej w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych i rowerzystów.

Stan realizacji:

Projekt zrealizowano. Chodnik został poszerzony w ramach przebudowy skrzyżowania wykonanej przez Urząd Dzielnicy Ursynów w 2018 r.

Bezpieczna al. KEN - aktywne znaki drogowe

Bezpieczna al. KEN - aktywne znaki drogowe

Projekt zakłada zamontowanie 4 aktywnych znaków drogowych na wysięgnikach wraz z lampą oświetlającą przejścia dla pieszych w al. KEN na Kabatach. Aktywne znaki zostaną zainstalowane na dwóch przejściach dla pieszych (1. przejście przy ul. Jeżewskiego, 2. przejście na wysokości bloku al. KEN 22 vis a vis ul. P. Telekiego).

Stan realizacji:

Projekt zrealizowano. Zamontowano cztery aktywne znaki drogowe wraz z lampami oświetlającymi przejścia dla pieszych w al. KEN na Kabatach – przy ul. Jeżewskiego i na wysokości budynków przy al. KEN 22.

Widoczny pieszy - lampy doświetlające przejścia

Widoczny pieszy - lampy doświetlające przejścia

Projekt zawiera doświetlenie następujących przejść:

ul. Belgradzka przy ul. Lokajskiego; ul. Belgradzka przy budynku nr 4; ul. Belgradzka przy budynku nr 48;

ul. Lanciego przy ul. Migdałowej (dwa przejścia dla pieszych); ul. Stryjeńskich przy ul. Przy Bażantarni (dwa przejścia dla pieszych);

ul. Wąwozowa przy ul. Dembego.

Stan realizacji:

Projekt zrealizowano. 6 przejść dla pieszych na Ursynowie zyskało dodatkowe, jaśniejsze oświetlenie, mające zapewnić większe bezpieczeństwo pieszym po zmroku.

Bezpieczna droga do szkoły podstawowej nr 96

Wybudowanie chodnika dla dzieci idących ze szkoły podstawowej niebezpieczną ul. Karczunkowską do przystanku autobusowego jadącego w stronę stacji PKP Warszawa Jeziorki, oraz dochodzących do skrzyżowania z ul. Puławską. Dodatkowo oddzielając chodnik od jezdni słupkami z łańcuchem

Stan realizacji:

Projekt zrealizowano. Budowę chodnika wykonano w 2015 roku.

 

Ulica Gandhi – nowa aleja Ursynowa

Ulica Gandhi – nowa aleja Ursynowa

Projekt zakłada przemianę ulicy Indiry Gandhi w miejską aleję ze szpalerami drzew, przejściami dla pieszych, pasami dla rowerów i miejscami parkingowymi. Pozwoli to poprawić bezpieczeństwo mieszkańców, ograniczy hałas i zmniejszy tranzyt.

Stan realizacji:

Projekt zrealizowano. Przy ul.Gandhi przybyło 19 jesionów i lip. Zamontowano także 10 ławek i 4 stojaki na rowery.

Stopka

Powered by Projectic.pl