IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena ofertowa brutto | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie
z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje
istotne zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio wartości zamówienia
lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących
okoliczności: 1) w przypadku zwiększenia liczby pojazdów eksploatowanych
przez Zarząd Dróg Miejskich ponad liczbę 100 sztuk – dostosowanie
liczby wydawanych bezpłatnie przez Wykonawcę kart paliwowych oraz
zwiększenie w dostawie ilości paliw płynnych proporcjonalnie do
zwiększonej liczby pojazdów eksploatowanych przez Zarząd Dróg Miejskich z
jednoczesnym proporcjonalnym zwiększeniem łącznej wartości nabywanych
przez Zamawiającego, na podstawie niniejszej Umowy, produktów i usług w
okresie objętym niniejszą Umową, 2) w przypadku zmiany siedziby Zarządu
Dróg Miejskich lub zwiększenia miejsc wykonywania statutowej
działalności przez Zarząd Dróg Miejskich w innych dzielnicach Warszawy –
dostosowanie postanowień umowy (lokalizacja stacji paliw) odpowiednio
do zmian lokalizacji siedziby lub miejsc wykonywania statutowej
działalności przez Zarząd Dróg Miejskich, 3) w przypadku ustawowej
zmiany stawki podatku VAT mającej zastosowanie do świadczeń, będących
przedmiotem niniejszej umowy, wynagrodzenie netto Wykonawcy nie ulegnie
zmianie, natomiast wynagrodzenie brutto od dnia wejścia w życie nowej
stawki podatku VAT zostanie ustalone z zastosowaniem tej nowej stawki
podatku VAT. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy jest
sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu zmiany umowy
określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie co
najmniej jednej z okoliczności wymienionych w ust. 1. Protokół zmiany
umowy będzie załącznikiem do aneksu, o którym mowa w § 12 niniejszej
Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-12-04, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Oferta wraz
z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga,
aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we
właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli
osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to
pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty.
Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub
notarialnie poświadczonej kopii. Do pełnomocnictwa należy załączyć
dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była
upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania
pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu
z Krajowego Rejestru Sądowego). 2. Zasady składania oferty przez
podmioty występujące wspólnie: 3. Wymagane oświadczenia wskazane w pkt
8.3. powinny być złożone przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego
się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków
udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w
którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawcy składający
ofertę wspólną zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania
ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument
(lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi zawierać w
szczególności: wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego
dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
wskazanie ustanowionego pełnomocnika i zakres jego umocowania. Dokument
(lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany
w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia, przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli,
wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Ustanowienie
przedmiotowego pełnomocnika może zostać zawarte w umowie o
współdziałaniu złożonej wraz z ofertą. Dokument (lub dokumenty)
zawierający ustanowienie pełnomocnika musi zostać złożony wraz z ofertą w
formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. Do dokumentu
(lub dokumentów) zawierającego ustanowienie pełnomocnika należy załączyć
dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była
upoważniona do reprezentowania Wykonawców w dacie udzielania
pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu
z Krajowego Rejestru Sądowego). 6. Wszelka korespondencja oraz
rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 7. Wypełniając
formularz oferty, jak również inne dokumenty, powołując się na
Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy, należy wpisać dane
dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a
nie pełnomocnika tych Wykonawców. 8. Wykonawca, który powołuje się na
zasoby innych podmiotów, o których mowa w pkt 10 SIWZ, w celu wykazania
braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w
zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w
postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o
których mowa w pkt 8.3. 9. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia
na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5
ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (w oryginale) o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o
której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca
powinien przedstawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o
udzielenie zamówienia, dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie
zamówienia. Wymagane oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym
powinno być złożone przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o
zamówienie w odniesieniu do wykonawców, którzy złożyli odrębne oferty –
załącznik nr 3. Wykonawca jest uprawniony złożyć wraz z ofertą
oświadczenie (w oryginale) o braku przynależności do grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów, jeżeli Wykonawca nie jest członkiem żadnej grupy
kapitałowej. Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie o braku
przynależności do grupy kapitałowej zgodnie z prawdą, po ustaleniu z
należytą starannością, że nie zachodzą w jego przypadku powiązania
tworzące grupę kapitałową, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów oraz ze świadomością, że składanie
nieprawdziwych oświadczeń służących uzyskaniu zamówienia publicznego
podlega odpowiedzialności karnej. W takim przypadku, Wykonawca może nie
składać oświadczenia o braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, na podstawie i w okolicznościach, o których mowa w art. 24
ust. 11 ustawy Pzp, tj. w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na
stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert.
Zamawiający nie będzie również w takiej sytuacji wzywał Wykonawcy do
uzupełnienia oświadczenia o braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadku
spełnienia wobec niego przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 pkt 12 –
23 ustawy Pzp, 6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń
lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt 9.1.
SIWZ (Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia oświadczeń lub dokumentów, które potwierdzają
okoliczności spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku
podstaw do wykluczenia), jeżeli: 1) Wykonawca wskaże dostępność
oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 9.1. SIWZ w formie
elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i
bezpłatnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w
rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114
oraz z 2016 r. poz. 352). W takim przypadku Zamawiający pobiera
samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub
dokumenty. Dotyczy to w szczególności informacji odpowiadającej
odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie
art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze
Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, z pózn. zm.) oraz wydruków z
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z
art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2
lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, z późn. zm.), 2) Wykonawca
wskaże oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt 9.1. SIWZ, które
znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczenia
lub dokumenty przechowywane przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1
ustawy Pzp. W takim przypadku Zamawiający w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw
wykluczenia, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są
one aktualne. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których
mowa w pkt 9.1.5. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty, o których mowa w pkt. 9.4., powinny być wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub
miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa w pkt. 9.4. zastępuje się je dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby
albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby,
której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy pkt 9.4. stosuje
się. Do oferty należy załączyć: - aktualne na dzień składania ofert
oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz
oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1 pkt 12 – 23 i ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy – załącznik nr 1
-Wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 4