IV.1) OPIS IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg
nieograniczony IV.1.2) Zamawiający
żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania
zamówienia:
Nie
Należy podać informacje
na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia
ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert
w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty
wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej
dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana
liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje
z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy
ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy
ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba
uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie
dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której
będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze
złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert
w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Tak
Należy podać adres strony
internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
http://aukcje.um.warszawa.pl
Należy wskazać elementy, których wartości będą
przedmiotem aukcji elektronicznej: "cena
brutto" za realizację przedmiotu zamówienia
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia: Nie
Należy podać,
które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej
oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
1.Zamawiający
przeprowadzi aukcję elektroniczną, jeżeli zostaną złożone, co najmniej 2 oferty
niepodlegające odrzuceniu. Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej
zostanie wysłane drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w
Formularzu oferty. 2.. Wykonawcy chcący wziąć udział w aukcji elektronicznej
muszą się zalogować na platformie aukcyjnej za pomocą danych
uwierzytelniających przekazanych przez operatora platformy aukcyjnej Wykonawcom,
którym Zamawiający przekazał zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej.
3.W toku aukcji elektronicznej Zamawiający będzie na bieżąco udostępniał
każdemu Wykonawcy biorącemu w niej udział w szczególności informacje, o których
mowa w art. 91c ust. 3 ustawy.
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
1.W
toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na
stronie internetowej, umożliwiającego wprowadzanie niezbędnych danych w
trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze
postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji. 2. Warunki, na
jakich Wykonawcy będą brać udział w aukcji są następujące: Termin rozpoczęcia
i zakończenia aukcji zostanie przekazany przez Zamawiającego w zaproszeniu do
udziału w aukcji elektronicznej. Zamawiający zamyka aukcję elektroniczną:
• jeśli w podstawowym czasie (15 min.) nie zostanie złożona żadna oferta, lub
• po upływie czasu ustalonego jako „czas dogrywki” (3 min.), liczonego od
rozpoczęcia kolejnej minuty następującej po tej, w której złożono ostatnią
ofertę - jednak nie wcześniej niż po upływie czasu podstawowego aukcji.
Minimalna wartość postąpienia to: 1.200,00 PLN; Oferta, składana w toku
aukcji elektronicznej w zakresie danego kryterium nie może być mniej korzystna
od poprzedniej oferty złożonej dla danego kryterium. Postąpienia, pod rygorem
nieważności, składa się opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym
weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 3. W toku aukcji
elektronicznej Zamawiający będzie na bieżąco udostępniał każdemu Wykonawcy
biorącemu w niej udział w szczególności informacje, o których mowa w art. 91c
ust. 3 ustawy. 4. Kryterium oceny ofert licytowalnym w toku aukcji
elektronicznej jest „cena brutto” za realizację przedmiotu zamówienia.
Cenami wyjściowymi w aukcji elektronicznej dla każdego Wykonawcy są ceny brutto
zaproponowane przez danego Wykonawcę w złożonej ofercie pisemnej. 5. Kryterium
„termin dostawy” jest wartością stałą i nie podlegającą zmianie w toku aukcji
elektronicznej. Punkty przyznane ofercie za to kryterium na etapie oceny ofert
papierowych będą automatycznie dodawane do punktów przyznawanych kryteriom
licytowanym w toku aukcji elektronicznej. 6.Postąpienia składane w toku aukcji
elektronicznej będą podlegały automatycznej ocenie i klasyfikacji, zgodnie z
formułą podaną w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej, o której mowa w
art. 91b ust. 2 pkt 6) ustawy. 7. Aukcja elektroniczna jest jednoetapowa. 8. W
przypadku nieprzeprowadzenia aukcji lub, gdy w jej trakcie nie zostanie złożone
żadne postąpienie, Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na
podstawie liczby punktów przyznanych ofertom w II etapie oceny ofert. 9. W
przypadku, gdy Zamawiający przeprowadzi aukcję elektroniczną, oferta wykonawcy
przestaje wiązać w zakresie, w jakim złoży on korzystniejszą ofertę w toku
aukcji elektronicznej. Bieg terminu związania ofertą nie ulega przerwaniu i jest
liczony od dnia składania ofert określonego w pkt 13 SIWZ. 10. Jeżeli w wyniku
przeprowadzenia aukcji elektronicznej zostanie wybrana oferta z niższą ceną niż
uznana za najkorzystniejszą w II etapie oceny ofert, zwycięzca zobowiązany
będzie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, przedstawić ponownie
wypełniony Formularz cenowy, uwzględniający wynik aukcji. Poszczególne ceny
jednostkowe nie mogą być wyższe niż te podane w Formularzu cenowym załączonym do
oferty. Ceny jednostkowe mają zostać określone tak, aby łączna cena zamówienia
brutto była co najwyżej równa cenie realizacji, która wygrała aukcję
elektroniczną. 11. W pkt 12 Formularza Oferty należy wpisać osobę uprawnioną do
składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie aukcji elektronicznej. W
przypadku, gdy będzie to inna osoba niż podpisująca ofertę, należy załączyć do
oferty pełnomocnictwo dla tej osoby, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do
reprezentowania Wykonawcy, z którego wynikać będzie prawo do reprezentowania
Wykonawcy w aukcji elektronicznej Jaki
jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą
warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Minimalna
wartość postąpienia to: 1.200,00 PLN;
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Warunkiem
wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie bezpiecznym podpisem
elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: -posiadać
zainstalowany system operacyjny wspierany przez producenta tego systemu (Windows
7/Windows 8/Windows 10 bądź nowszy), -być wyposażony w procesor taktowany
zegarem o częstotliwości 1 GHz i posiadać co najmniej 1 GB pamięci RAM (są to
wymagania jakie powinien spełnić komputer z systemem Windows 7), -posiadać
zainstalowaną przeglądarkę internetową wspieraną przez jej producenta: Microsoft
Internet Explorer w wersji co najmniej IE10 albo Mozilla Firefox, -posiadać
połączenie z siecią Internet o przepustowości nie mniejszej niż 128 kb/s.
Wymagania dotyczące rejestracji i
identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
W
pkt 12 Formularza Oferty należy wpisać osobę uprawnioną do składania ofert w
imieniu Wykonawcy w trakcie aukcji elektronicznej. W przypadku, gdy będzie to
inna osoba niż podpisująca ofertę, należy załączyć do oferty pełnomocnictwo dla
tej osoby, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, z
którego wynikać będzie prawo do reprezentowania Wykonawcy w aukcji
elektronicznej Informacje o liczbie
etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
aukcja
jednoetapowa
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych
postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji
elektronicznej:
1.jeśli
w podstawowym czasie (15 min.) nie zostanie złożona żadna oferta, lub 2.po
upływie czasu ustalonego jako „czas dogrywki” (3 min.), liczonego od rozpoczęcia
kolejnej minuty następującej po tej, w której złożono ostatnią ofertę - jednak
nie wcześniej niż po upływie czasu podstawowego aukcji.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin
dostawy |
40,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog
konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1)
Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji
na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat
etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub
informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców,
którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby
rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów
dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące
minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert
wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w
licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji
elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie
minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o
liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy,
którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego
etapu:
Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy,
albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia
należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres,
charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie
zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej w postaci
aneksu pod rygorem nieważności. 2. W sprawach nieunormowanych niniejszą umową
mają zastosowanie przepisy prawa. 3. Spory mogące wynikać z realizacji
niniejszej umowy będą rozstrzygnięte przez sądy cywilne właściwe miejscowo dla
siedziby Zamawiającego IV.6) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania
informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data:
2018-12-21,
godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na
pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub
wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub
prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie
całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe: 1.Oferta
wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby
ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym
rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba/osoby
podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi
obejmować uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone
wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Do pełnomocnictwa
należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa
była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa
(co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru
Sądowego 2. Wymagane oświadczenia wskazane w pkt 8.3. SIWZ powinny być złożone
przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zamówienie. Oświadczenia te
mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z
wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 3.Wykonawcy składający ofertę
wspólną zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do
zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument (lub dokumenty) zawierający
ustanowienie pełnomocnika musi zawierać w szczególności: wskazanie postępowania
o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o
udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego pełnomocnika i zakres jego
umocowania. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi
być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o
udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli,
wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Ustanowienie
przedmiotowego pełnomocnika może zostać zawarte w umowie o współdziałaniu
złożonej wraz z ofertą. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie
pełnomocnika musi zostać złożony wraz z ofertą w formie oryginału lub
notarialnie poświadczonej kopii. 4.Do dokumentu (lub dokumentów) zawierającego
ustanowienie pełnomocnika należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba
udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawców w
dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez
załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego). 5.Wszelka korespondencja oraz
rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 6. Wypełniając formularz
oferty, jak również inne dokumenty, powołując się na Wykonawcę, w miejscu np.
nazwa i adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie pełnomocnika tych Wykonawców.
7.Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej
informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem
oświadczenia, wykonawca powinien przedstawić, pod rygorem wykluczenia z
postępowania o udzielenie zamówienia, dowody, że powiązania z innym wykonawcą
nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wymagane oświadczenia, o którym mowa w zdaniu pierwszym powinny być złożone
przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zamówienie. 8. Zamawiający
wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadku spełnienia wobec niego przesłanek
określonych w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 ustawy Pzp 9.Wykonawca nie jest
obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności,
o których mowa w pkt 9.2.1 SIWZ., jeżeli:9.3.1 SIWZ Wykonawca wskaże dostępność
oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 9.2.1. w formie elektronicznej
pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz
danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17
lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania
publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W takim
przypadku Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez
Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Dotyczy to w szczególności informacji
odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na
podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze
Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, z pózn. zm.) oraz wydruków z
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38
ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r.
(Dz.U. z 2015 r., poz. 584, z późn. zm.), 10.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
dokumentów, o których mowa w pkt 9.2.1. SIWZ- składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości. 10.1 Dokumenty, o których mowa w pkt. 9., powinny być wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.2 Jeżeli w
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o
których mowa w pkt. 9. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio
oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego
reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone
przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub
miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy pkt
9.3.1 SIWZ. stosuje się. 11.Do oferty należy załączyć - aktualne na dzień
składania ofert oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu oraz oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 i ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp –
załącznik nr 1. -Wykonawca załączy do oferty wypełniony formularz cenowy -
załącznik nr 3a lub 3b ( w zależności na którą część składana jest oferta).