IV.1) OPIS IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg
nieograniczony IV.1.2) Zamawiający
żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania
zamówienia:
Nie
Należy podać informacje
na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia
ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert
w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty
wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej
dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana
liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje
z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy
ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy
ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba
uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie
dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której
będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze
złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert
w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony
internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą
przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości,
wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać,
które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej
oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować
(minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego,
rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w
aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji
elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych
postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji
elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2)
Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena
roboczogodziny |
20,00 |
średnia
cena przeglądu |
20,00 |
cena
części zamiennych |
20,00 |
Wydłużenie
okresu gwarancji na wykonanie usługi i materiały zastosowane do wykonania
usługi |
40,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog
konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1)
Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji
na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat
etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub
informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców,
którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby
rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów
dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące
minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert
wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w
licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji
elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie
minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o
liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy,
którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego
etapu:
Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy,
albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia
należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres,
charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający
przewiduje zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie,
której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczące odpowiednio wartości umowy, terminu
realizacji umowy, sposobu rozliczeń umowy, terminów rozliczeń umowy, w wypadku
zaistnienia następujących okoliczności w razie konieczności podjęcia działań
zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez
czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie
zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody
niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem
naruszającym dyscyplinę finansów publicznych – odpowiednio do tego jaki wpływ
na te zmiany będą miały ww. wypadki. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej
umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu konieczności
określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności
wymienionych w niniejszym paragrafie. Protokół konieczności będzie załącznikiem
do aneksu, o którym mowa w § 15 ust. 1 umowy. 3. Zmiany umowy mogą być dokonane
również w wypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6
ustawy Pzp. IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze
poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze
poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu: Data:
2019-01-04,
godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na
pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub
wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub
prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie
całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: Do
oferty należy załączyć: 1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie
Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 i
ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana
przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami
reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności
gospodarczej. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie
pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania
oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub
notarialnie poświadczonej kopii. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty
potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do
reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w
szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego). 2. Zasady
składania oferty przez podmioty występujące wspólnie. 2.1. Wymagane oświadczenia
wskazane w pkt. 1. powinny być złożone przez każdego Wykonawcę wspólnie
ubiegającego się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie
warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w
którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
oraz brak podstaw wykluczenia. 2.2. Wykonawcy składający ofertę wspólną
zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do
zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument (lub dokumenty) zawierający
ustanowienie pełnomocnika musi zawierać w szczególności: wskazanie postępowania
o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o
udzieleniezamówienia, wskazanie ustanowionego pełnomocnika i zakres jego
umocowania. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi
być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o
udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli,
wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Ustanowienie
przedmiotowego pełnomocnika może zostać zawarte w umowie o współdziałaniu
złożonej wraz z ofertą. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie
pełnomocnika musi zostać złożony wraz z ofertą w formie oryginału lub
notarialnie poświadczonej kopii. Do dokumentu (lub dokumentów) zawierającego
ustanowienie pełnomocnika należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba
udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawców w
dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez
załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego). 2.3. Wszelka korespondencja
oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 2.4. Wypełniając
formularz oferty, jak również inne dokumenty, powołując się na Wykonawcę, w
miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie pełnomocnika tych
Wykonawców. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, o
których mowa w III.7 pkt 2.1 , w celu wykazania braku istnienia wobec nich
podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich
zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach
w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od
zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5
ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (w oryginale) o przynależności
lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24
ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, wykonawca powinien przedstawić, pod rygorem wykluczenia
z postępowania o udzielenie zamówienia, dowody, że powiązania z innym wykonawcą
nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wymagane oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym powinno być złożone
przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zamówienie w odniesieniu do
wykonawców, którzy złożyli odrębne oferty. 5. Zamawiający wykluczy z
postępowania Wykonawcę w przypadku spełnienia wobec niego przesłanek określonych
w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 oraz ust. 5 pkt. 1,2, i 4 ustawy Pzp. 6. Wykonawca
nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających
okoliczności, o których mowa w III 4 i III 5.1 i III. 6 jeżeli: 1) Wykonawca
wskaże dostępność oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt III 4 i III
5.1. i III.6 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi
ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych
w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z
2016 r. poz. 352). W takimprzypadku Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz
danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Dotyczy to w
szczególności informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru
Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20
sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168,
poz.1186, z pózn. zm.) oraz wydruków z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie
działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, z
późn. zm.), 2) Wykonawca wskaże oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w
pkt III.4, III.5.1 i III.6, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w
szczególności oświadczenia lub dokumenty przechowywane przez Zamawiającego
zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku Zamawiający w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw
wykluczenia, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one
aktualne. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt
III 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7.1. Dokumenty, o których mowa w
pkt. 7., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy,
nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.4. zastępuje się je
dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby
albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której
dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym
ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce
zamieszkania tej osoby. Zapisy pkt 7.1. stosuje się.