IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena ofertowa brutto | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie
z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje
istotne zmiany zawartej umowy dotyczące w szczególności wartości
zamówienia w przypadku zwiększenia liczby pracowników, którym
Zamawiający jest obowiązany zapewnić obuwie robocze
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-04-17, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1.4. Oferta
wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę. Zamawiający
wymaga, aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi
we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli
osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to
pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty.
Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub
notarialnie poświadczonej kopii. Do pełnomocnictwa należy załączyć
dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była
upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania
pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu
z Krajowego Rejestru Sądowego).
1.5. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
1.5.1. Wymagane oświadczenia wskazane w pkt 8.3. powinny być złożone
przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zamówienie.
Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z
wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak
podstaw wykluczenia.
1.5.2. Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do
ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia
umowy w sprawie zamówienia. Dokument (lub dokumenty) zawierający
ustanowienie pełnomocnika musi zawierać w szczególności: wskazanie
postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie
ustanowionego pełnomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub
dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany w
imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia, przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli,
wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Ustanowienie
przedmiotowego pełnomocnika może zostać zawarte w umowie o
współdziałaniu złożonej wraz z ofertą. Dokument (lub dokumenty)
zawierający ustanowienie pełnomocnika musi zostać złożony wraz z ofertą w
formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
1.5.3. Do dokumentu (lub dokumentów) zawierającego ustanowienie
pełnomocnika należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba
udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania
Wykonawców w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w
szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego).
1.5.4. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie
z pełnomocnikiem.
1.5.5. Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty,
powołując się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy,
należy wpisać dane dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, a nie pełnomocnika tych Wykonawców.
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej
informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje
Zamawiającemu oświadczenie (w oryginale) o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24
ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca powinien
przedstawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia, dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wymagane oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym powinno być
złożone przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zamówienie w
odniesieniu do wykonawców, którzy złożyli odrębne oferty – załącznik nr
2.
Wykonawca jest uprawniony złożyć wraz z ofertą oświadczenie (w
oryginale) o braku przynależności do grupy kapitałowej, w rozumieniu
ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów,
jeżeli Wykonawca nie jest członkiem żadnej grupy kapitałowej. Wykonawca
jest zobowiązany złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy
kapitałowej zgodnie z prawdą, po ustaleniu z należytą starannością, że
nie zachodzą w jego przypadku powiązania tworzące grupę kapitałową, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów oraz ze świadomością, że składanie nieprawdziwych oświadczeń
służących uzyskaniu zamówienia publicznego podlega odpowiedzialności
karnej. W takim przypadku, Wykonawca może nie składać oświadczenia o
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, na podstawie i w
okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, tj. w
terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej
Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Zamawiający nie będzie
również w takiej sytuacji wzywał Wykonawcy do uzupełnienia oświadczenia o
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
2.3. Wykluczenie wykonawcy następuje:
2.3.1. w przypadkach, o których mowa w pkt 7.3.2. lit a-c i pkt 7.3.3.,
gdy osoba, o której mowa w tych przepisach została skazana za
przestępstwo wymienione w pkt 7.3.2. lit. a–c, jeżeli nie upłynęło 5 lat
od dnia uprawomocnienia się wyroku potwierdzającego zaistnienie jednej z
podstaw wykluczenia, chyba że w tym wyroku został określony inny okres
wykluczenia;
2.3.2. w przypadkach, o których mowa:
2.3.2.1. w pkt 7.3.2. lit. d i pkt 7.3.3., gdy osoba, o której mowa w
tych przepisach, została skazana za przestępstwo wymienione w pkt 7.3.2.
lit. d,
2.3.2.2. w pkt 7.3.4.
- jeżeli nie upłynęły 3 lata od dnia odpowiednio uprawomocnienia się
wyroku potwierdzającego zaistnienie jednej z podstaw wykluczenia, chyba
że w tym wyroku został określony inny okres wykluczenia lub od dnia w
którym decyzja potwierdzająca zaistnienie jednej z podstaw wykluczenia
stała się ostateczna;
2.3.3. w przypadkach, o których mowa w pkt 7.3.7. i 7.3.9. lub pkt
7.3.14. i 7.3.15., jeżeli nie upłynęły 3 lata od dnia zaistnienia
zdarzenia będącego podstawą wykluczenia;
2.3.4. w przypadku, o którym mowa w pkt 7.3.10., jeżeli nie upłynął
okres, na jaki został prawomocnie orzeczony zakaz ubiegania się o
zamówienia publiczne;
2.3.5. w przypadku, o którym mowa w pkt 7.3.11., jeżeli nie upłynął
okres obowiązywania zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt 9.1., jeżeli:
3.2.1. Wykonawca wskaże dostępność oświadczeń lub dokumentów, o których
mowa w pkt 9.1. w formie elektronicznej pod określonymi adresami
internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, w szczególności
rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
(t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 570, z późn. zm.). W takim przypadku
Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez
Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
Dotyczy to w szczególności informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu
Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy
z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (t.j. Dz. U. z
2018 r., poz. 986 z późn. zm.) oraz wydruków z Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy z
dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy (Dz.U. z 2018 r.
poz. 647 z późn. zm.),
3.2.2. Wykonawca wskaże oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt
9.1., które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności
oświadczenia lub dokumenty przechowywane przez Zamawiającego zgodnie z
art. 97 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku Zamawiający w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku
podstaw wykluczenia, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o
ile są one aktualne.
3.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których
mowa w pkt 9.1.1. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3.3.1. Dokumenty, o których mowa w pkt. 9.3., powinny być wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy,
nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3. zastępuje się je
dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed
notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę
lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zapisy pkt 3.3.1. stosuje się.
3.5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez
wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów
odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy,
o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.