III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji
ekonomicznej lub finansowej, tj.:
1. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia,
na sumę gwarancyjną co najmniej 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści
tysięcy złotych) - dla każdej części.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
wykonał (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonuje):
Wykonawca wykaże się doświadczeniem z zakresu wykonania dokumentacji
dotyczącej tyczenia projektowanej albo inwentaryzacji istniejącej drogi
albo innej sieci uzbrojenia terenu o łącznej długości minimum 2000 mb.
UWAGA:
W przypadku ubiegania się o udzielenie więcej niż jednej części
zamówienia należy wykazać spełnianie warunku osobno dla każdej z części
zamówienia.
Wykonawca ma do dyspozycji osobę legitymującą się kwalifikacjami
zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi
do stanowiska, jakie zostanie jej powierzone, w szczególności
określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
(t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202, z późn. zm.), zgodnie z poniższym
wykazem:
Lp. - Stanowisko - Wymagana liczba osób - Okres posiadania wymaganych
uprawnień (w latach) – Doświadczenie zawodowe (liczba lat pracy na danym
stanowisku) – podstawa dysponowania.
1.Kierownik odpowiedzialny za cały zakres prac objętych Umową –
Uprawnienie w dziedzinie geodezji w zakresie: 1. geodezyjne pomiary
sytuacyjno – wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, 2.
Rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie
dokumentacji do celów prawnych, Sporządzenie dokumentacji geodezyjno –
prawnej obejmującej ustalenie przebiegu granicy pasa drogowego, w
liczbie opracowań dla min. 50 działek w tym (dla min. 20 działek¹ )
wykonanie map nieruchomości zajętych pod drogi publiczne w trybie ustawy
z dnia 13.10.1998. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące
administrację publiczną – minimum 1 osoba na każdą część - 5 lat –
podstawa dysponowania.
2. Osoba do prac polowych – Geodezyjne pomiary sytuacyjno –
wysokościowe, inwentaryzacja elementów pasa drogowego oraz obiektów
związanych z pasem drogi - minimum 2 osoby na każdą część -
Wykształecenie geodezyjne (technik inżynier), – 3 lat – podstawa
dysponowania.
3. Osoba do prac kameralnych – Prace związane ze sporządzaniem
analizgeodezyjnych na potrzeby regulacji stanów prawnych,
przeprowadzanie kwerendy dokumentów archiwalnych, sporządzanie
dokumentacji związanej z podziałami nieruchomości. Wykszałcenie
geodezyjne lub studia I stopnia – minimum 2 osoby na każdą część – 3
lata – Podstawa dysponowania
1 W przypadku opracowań geodezyjnych map nieruchomości zajętych pod
drogi publiczne należy podać nr Id operatu przyjętego do Państwowego
Zasobu Geodezyjno – Kartograficznego.
W przypadku postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót
budowlanych oraz wykonanie dokumentacji projektowej, osoby wskazane do
pełnienia stanowisk wymienionych w powyższej tabeli muszą mieć wymagane
dla przedmiotowych stanowisk uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia
do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
Budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202, z późn. zm.) oraz
rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju
z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie
(Dz. U. poz. 1278 z późn. zm.) lub odpowiadające im inne ważne
uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów,
a także posiadać zaświadczenie
o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z
ustawą z dnia
15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów
budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1725 z późn.
zm.).
Stanowiska określone w powyższej tabeli mogą zostać również powierzone
obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji
Szwajcarskiej oraz innych krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz z przepisami ustawy z
dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r.,
poz. 2272).
UWAGA:
W przypadku ubiegania się o udzielenie więcej niż jednej części
zamówienia należy wykazać spełnianie warunku osobno dla każdej z części
zamówienia. Przy potencjale kadrowym Wykonawca nie może wskazać tej
samej osoby na stanowisko kierownika Wykonawcy (geodety uprawnionego)
odpowiedzialnego za cały zakres prac objętych umową
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub
we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk
osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją
o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
Wykonawca
zapewni wykonanie kluczowych części zamówienia osobiście. Za kluczowe
części zamówienia, Zamawiający przyjmuje czynności kierownika Wykonawcy
(geodety uprawnionego) odpowiedzialnego za cały zakres prac objętych
umową,
Za kluczowe czynności zamawiający uznaje:
a) Oględziny działek znajdujące się w pasie drogowym; dla każdej działki
Wykonawca sporządza protokół z oględzin w których uczestniczy kierownik
Wykonawcy parafujący ten protokół;
b) Analizy wyników pomiarowych i obliczeń – tabele, zestawienia, mapy
prezentujące przebieg pasa drogowego – potwierdzane są przez kierownika
Wykonawcy;
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH
PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY
PZP:
Zamawiający
wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień
złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających brak podstaw do
wykluczenia :
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.
5 pkt 1 ustawy Pzp – odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający
wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień
złożenia oświadczeń lub dokumentów, które potwierdzają okoliczności
spełniania warunków udziału w postępowaniu tj.:
1. W celu potwierdzenia spełniania warunku o którym mowa w pkt 7.2.1.1.
SIWZ - dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną określoną
przez Zamawiającego(zawierających potwierdzenie zapłaty ubezpieczenia).
2. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2.1.
SIWZ - wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu,
dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane -
załącznik nr 2 do SIWZ („Doświadczenie Wykonawcy”).
3. Do powyższego wykazu powinny być dołączone dowody określające, czy
wymienione w wykazie usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi
były wykonywane, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych są
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert.
4. W celu potwierdzenia spełniania warunku o którym mowa w pkt 7.2.2.2
SIWZ - wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji
zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -
załącznik nr 3 („Wykaz osób”).
5. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24
ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów
dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez
Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający
sposób potwierdza spełnianie opisanych przez Zamawiającego warunków
udziału w postępowaniu.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego
zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub
zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków
prawnych.
2.1. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów, oraz którego
oferta zostanie oceniona najwyżej, powinien przedłożyć w odniesieniu do
tych podmiotów te same dokumenty, na potwierdzenie braku podstaw do
wykluczenia, które jest zobowiązany złożyć wykonawca, jak również te
same dokumenty dot. potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu, które wykonawca wykazuje z powołaniem się na zasoby tego
podmiotu.
2.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych
podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie,
będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności
przedstawiając zobowiązanie (oryginał) tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zobowiązanie, o którym mowa powyżej przedstawia Wykonawca, którego
oferta zostanie oceniona najwyżej.
2.3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji
innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte
wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący
wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich
zasobów, Zamawiający żąda dokumentów określających w szczególności:
2.3.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2.3.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez
Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
2.3.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu
zamówienia,
2.3.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w
odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje
roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
2.4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna
lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 2., nie potwierdzają
spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą
wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby
wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części
zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację
finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 2.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca
przystępujący do przetargu jest zobowiązany, przed upływem terminu
składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w
wysokości :
Część 1: 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100).
Część 2: 1 900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych
00/100).
Część 3: 2 700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100).
Część 4: 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiące sześćset złotych 00/100).
Część 5: 3 300,00 zł ( słownie: trzy tysiące trzysta złotych 00/100).
Część 6: 3 000,00 zł ( słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
Część 7: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
Część 8: 2 900,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100)
Część 9: 2 800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych 00/100)
Część 10: 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100)
Część 11: 2 800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych 00/100)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena ofertowa brutto | 60,00 |
skrócenie terminu wykonania umowy | 20,00 |
wydłużenie terminu rękojmi | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający
przewiduje istotne zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio wartości
zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia
następujących okoliczności:
zaistnienie nieprzewidzianych sytuacji, takich jak brak możliwości
pozyskania informacji/dokumentacji z Urzędów z uwagi na zmianę ich
siedziby lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, co uniemożliwi
udzielenie odpowiedzi zgodnie z terminami określonymi w k.p.a.
Zaistnienie takiej sytuacji, musi zostać potwierdzone przez Urząd na
piśmie;
wystąpienie nieprzewidzianych zjawisk atmosferycznych, takich jak np.
wichury, ulewy, śnieżyce, lub konieczność wstrzymania wykonywania usług;
podjęcie decyzji przez władze Miasta Stołecznego Warszawy o wykonaniu
remontu lub przebudowy infrastruktury technicznej miasta, skutkującej
koniecznością wstrzymania wykonywania usługi;
w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia
skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego
nie można było przewidzieć
z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu
ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż
spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków
publicznych, o ile ww. okoliczności mają wpływ na wykonanie zamówienia;
w następstwie wykraczających poza terminy określone w k.p.a. procedur
administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych urzędowych
mających wpływ na termin realizacji zamówienia o ile ich przyczyną nie
są zaniedbania lub zaniechania Wykonawcy;
ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia
- odpowiednio do tego, jaki wpływ na te zmiany będą miały wyżej
wymienione przypadki.
2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie
podpisanego, przez Strony Protokołu zmiany umowy określającego przyczyny
zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej
jednej z okoliczności wymienionych w ust. 1. Protokół zmiany umowy
będzie załącznikiem do aneksu do umowy.
3. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie
pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności, z wyłączeniem §6 ust.
3.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-10-11, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1.2. Wykonawca
może złożyć tylko jedną ofertę.
1.3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej pod
rygorem nieważności.
1.4. Do oferty należy załączyć aktualne na dzień składania ofert
oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz
oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1 pkt 12 – 23 i ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp
Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę.
Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami
reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji
działalności gospodarczej. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa
na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować
uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone
wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Do
pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba
udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy
w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności
przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego).
2.Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
2.1. Wymagane oświadczenia wskazane w pkt III. 3) (oświadczenie
Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz
oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1 pkt 12 – 23 i ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp) powinny być
złożone przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zamówienie.
Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z
wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak
podstaw wykluczenia.
2.2. Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do ustanowienia
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie
zamówienia. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie
pełnomocnika musi zawierać w szczególności: wskazanie postępowania o
zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego pełnomocnika i
zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty) zawierający
ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany w imieniu wszystkich
Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przez
osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym
rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego
pełnomocnika może zostać zawarte w umowie o współdziałaniu złożonej wraz
z ofertą. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie
pełnomocnika musi zostać złożony wraz z ofertą w formie oryginału lub
notarialnie poświadczonej kopii.
Do dokumentu (lub dokumentów) zawierającego ustanowienie pełnomocnika
należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca
pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawców w dacie
udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez
załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego).
2.3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą
wyłącznie z pełnomocnikiem.
2.4. Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty,
powołując się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy,
należy wpisać dane dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, a nie pełnomocnika tych Wykonawców.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu
wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz
spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków
udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w
oświadczeniach, o których mowa w pkt III. 3) (oświadczenie Wykonawcy o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie Wykonawcy,
że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 i
ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp).
4.Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej
informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje
Zamawiającemu oświadczenie (w oryginale) o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24
ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca powinien
przedstawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia, dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wymagane oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym powinno być
złożone przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zamówienie w
odniesieniu do wykonawców, którzy złożyli odrębne oferty.
Wykonawca jest uprawniony złożyć wraz z ofertą oświadczenie (w
oryginale) o braku przynależności do grupy kapitałowej, w rozumieniu
ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów,
jeżeli Wykonawca nie jest członkiem żadnej grupy kapitałowej. Wykonawca
jest zobowiązany złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy
kapitałowej zgodnie z prawdą, po ustaleniu z należytą starannością, że
nie zachodzą w jego przypadku powiązania tworzące grupę kapitałową, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów oraz ze świadomością, że składanie nieprawdziwych oświadczeń
służących uzyskaniu zamówienia publicznego podlega odpowiedzialności
karnej. W takim przypadku, Wykonawca może nie składać oświadczenia o
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, na podstawie i w
okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, tj. w
terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej
Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Zamawiający nie będzie
również w takiej sytuacji wzywał Wykonawcy do uzupełnienia oświadczenia o
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
5. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, o ile zajdą wobec tego
Wykonawcy okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 oraz ust. 5
pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp.
6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt III.4) i III.5)
(aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty, które
potwierdzają okoliczności spełniania warunków udziału w postępowaniu
oraz braku podstaw do wykluczenia), jeżeli:
1) Wykonawca wskaże dostępność oświadczeń lub dokumentów, o których mowa
w pkt III.4) i III.5) w formie elektronicznej pod określonymi adresami
internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, w szczególności
rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
(t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 570, z późn. zm.). W takim przypadku
Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez
Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
Dotyczy to w szczególności informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu
Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy
z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (t.j. Dz. U. z
2018 r., poz. 986) oraz wydruków z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy z dnia 6 marca
2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy (Dz.U. poz. 647),
2) Wykonawca wskaże oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt
III.4) i III.5), które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w
szczególności oświadczenia lub dokumenty przechowywane przez
Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku
Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, korzysta z posiadanych
oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt
III.4) (odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i
informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji) - składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji
ani nie ogłoszono upadłości.
7.1. Dokumenty, o których mowa w pkt 7., powinny być wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy,
nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7. zastępuje się je
dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed
notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę
lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zapisy pkt 7.1. stosuje się.
8. Zamawiający unieważni postępowanie w przypadkach określonych w art.
93 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający może unieważnić postępowanie również w
przypadku określonym w art. 93 ust. 1a ustawy Pzp..
Część nr: | 1 | Nazwa: | Wykonanie
opracowania tematycznego dotyczącego ustalenia przebiegu pasa drogi
publicznej ulicy Myśliborskiej na odcinku od ulicy Delfina (łącznie ze
skrzyżowaniem) do al. płk. R. Kuklińskiego (bez węzła Myśliborska), w
tym analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia przebiegu linii
granicznych pasa drogowego drogi publicznej w rozumieniu art. 4 oraz
Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn.
zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w
rozumie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie
opracowania tematycznego dotyczącego ustalenia przebiegu pasa drogi
publicznej ulicy Myśliborskiej na odcinku od ulicy Delfina (łącznie ze
skrzyżowaniem) do al. płk. R. Kuklińskiego (bez węzła Myśliborska), w
tym analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia przebiegu linii
granicznych pasa drogowego drogi publicznej w rozumieniu art. 4 oraz
Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn.
zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w
rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic nieruchomości oraz
ich stanu prawnego, wytypowanie gruntów, których stan formalno - prawny
wymaga regulacji, wskazanie trybu takiej regulacji na rzecz Zarządu Dróg
Miejskic
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-16
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa brutto | 60,00 |
wydłużenie terminu rękojmi | 20,00 |
skrócenie terminu wykonania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca
przystępujący do przetargu jest zobowiązany, przed upływem terminu
składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w
wysokości :
Część 1: 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100).
Część nr: | 2 | Nazwa: | Wykonanie
opracowania tematycznego dotyczącego ustalenia przebiegu pasa drogi
publicznej ul. Płochocińskiej na odcinku od ul. Modlińskiej do ul.
Marywilskiej w tym analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia
przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej w rozumieniu
art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068
-t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań
dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic
nieruchomości |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie
opracowania tematycznego dotyczącego ustalenia przebiegu pasa drogi
publicznej ul. Płochocińskiej na odcinku od ul. Modlińskiej do ul.
Marywilskiej w tym analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia
przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej w rozumieniu
art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068
-t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań
dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic
nieruchomości oraz ich stanu prawnego, wytypowanie gruntów, których stan
formalno - prawny wymaga regulacji, wskazanie trybu takiej regulacji na
rzecz Zarządu Dróg Miejskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-16
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa brutto | 60,00 |
wydłużenie terminu rękojmi | 20,00 |
skrócenie terminu wykonania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca
przystępujący do przetargu jest zobowiązany, przed upływem terminu
składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w
wysokości :Część 2: 1 900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset
złotych 00/100).
Część nr: | 3 | Nazwa: | Wykonanie
opracowania tematycznego dotyczącego ustalenia przebiegu pasa drogi
publicznej ul. Chełmżyńskiej na odcinku od od granicy m. st. Warszawy do
torów PKP w tym analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia
przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej w rozumieniu
art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068
-t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań
dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic nieruchomoś |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie
opracowania tematycznego dotyczącego ustalenia przebiegu pasa drogi
publicznej ul. Chełmżyńskiej na odcinku od od granicy m. st. Warszawy do
torów PKP w tym analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia
przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej w rozumieniu
art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068
-t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań
dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic
nieruchomości oraz ich stanu prawnego, wytypowanie gruntów, których stan
formalno - prawny wymaga regulacji, wskazanie trybu takiej regulacji na
rzecz Zarządu Dróg Miejskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-16
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa brutto | 60,00 |
wydłużenie terminu rękojmi | 20,00 |
skrócenie terminu wykonania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca
przystępujący do przetargu jest zobowiązany, przed upływem terminu
składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w
wysokości : Część 3: 2 700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych
00/100).
Część nr: | 4 | Nazwa: | Wykonanie
opracowania tematycznego dotyczącego ustalenia przebiegu pasa drogi
publicznej ul. Strażackiej na odcinku od granicy z Dzielnicą Targówek do
ul. Chełmżyńskiej w tym analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia
przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej w
rozumieniu art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych
(Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym
uwzględnieniem skrzyżowań dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w
odniesieniu do granic nie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie
opracowania tematycznego dotyczącego ustalenia przebiegu pasa drogi
publicznej ul. Strażackiej na odcinku od granicy z Dzielnicą Targówek do
ul. Chełmżyńskiej w tym analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia
przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej w
rozumieniu art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych
(Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym
uwzględnieniem skrzyżowań dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w
odniesieniu do granic nieruchomości oraz ich stanu prawnego, wytypowanie
gruntów, których stan formalno - prawny wymaga regulacji, wskazanie
trybu takiej regulacji na rzecz Zarządu Dróg Miejskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-16
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa brutto | 60,00 |
wydłużenie terminu rękojmi | 20,00 |
skrócenie terminu wykonania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca
przystępujący do przetargu jest zobowiązany, przed upływem terminu
składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w
wysokości :Część 4: 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiące sześćset złotych
00/100).
Część nr: | 5 | Nazwa: | Wykonanie
opracowania tematycznego dotyczącego ustalenia przebiegu pasa drogi
publicznej ul. Szeligowskiej cała (bez skrzyżowania z Obrońców Grodna) w
tym analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia przebiegu linii
granicznych pasa drogowego drogi publicznej w rozumieniu art. 4 oraz
Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn.
zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w
rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic nieruchomości oraz
ich |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie
opracowania tematycznego dotyczącego ustalenia przebiegu pasa drogi
publicznej ul. Szeligowskiej cała (bez skrzyżowania z Obrońców Grodna) w
tym analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia przebiegu linii
granicznych pasa drogowego drogi publicznej w rozumieniu art. 4 oraz
Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn.
zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w
rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic nieruchomości oraz
ich stanu prawnego, wytypowanie gruntów, których stan formalno - prawny
wymaga regulacji, wskazanie trybu takiej regulacji na rzecz Zarządu Dróg
Miejskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-16
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa brutto | 60,00 |
wydłużenie terminu rękojmi | 20,00 |
skrócenie terminu wykonania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca
przystępujący do przetargu jest zobowiązany, przed upływem terminu
składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w
wysokości :Część 5: 3 300,00 zł ( słownie: trzy tysiące trzysta złotych
00/100).
Część nr: | 6 | Nazwa: | Wykonanie
opracowania tematycznego dotyczącego ustalenia przebiegu pasa drogi
publicznej ul. Podkowy na odcinku od ul. Złotej Jesieni do granicy m.
st. Warszawy w tym analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia
przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej w rozumieniu
art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068
-t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań
dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic nieruchomoś |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie
opracowania tematycznego dotyczącego ustalenia przebiegu pasa drogi
publicznej ul. Podkowy na odcinku od ul. Złotej Jesieni do granicy m.
st. Warszawy w tym analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia
przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej w rozumieniu
art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068
-t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań
dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic
nieruchomości oraz ich stanu prawnego, wytypowanie gruntów, których stan
formalno - prawny wymaga regulacji, wskazanie trybu takiej regulacji na
rzecz Zarządu Dróg Miejskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-16
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa brutto | 60,00 |
skrócenie terminu wykonania umowy | 20,00 |
wydłużenie terminu rękojmi | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca
przystępujący do przetargu jest zobowiązany, przed upływem terminu
składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w
wysokości :Część 6: 3 000,00 zł ( słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
Część nr: | 7 | Nazwa: | Wykonanie
opracowania tematycznego dotyczącego ustalenia przebiegu pasa drogi
publicznej ul. Przełęczy na odcinku od ul. Technicznej do ul. Izbickiej w
tym analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia przebiegu linii
granicznych pasa drogowego drogi publicznej w rozumieniu art. 4 oraz
Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn.
zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w
rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic nieruchomości oraz
ich |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie
opracowania tematycznego dotyczącego ustalenia przebiegu pasa drogi
publicznej ul. Przełęczy na odcinku od ul. Technicznej do ul. Izbickiej w
tym analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia przebiegu linii
granicznych pasa drogowego drogi publicznej w rozumieniu art. 4 oraz
Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn.
zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w
rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic nieruchomości oraz
ich stanu prawnego, wytypowanie gruntów, których stan formalno - prawny
wymaga regulacji, wskazanie trybu takiej regulacji na rzecz Zarządu Dróg
Miejskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-16
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa brutto | 60,00 |
wydłużenie terminu rękojmi | 20,00 |
skrócenie terminu wykonania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca
przystępujący do przetargu jest zobowiązany, przed upływem terminu
składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w
wysokości :Część 7: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
Część nr: | 8 | Nazwa: | Wykonanie
opracowania tematycznego dotyczącego ustalenia przebiegu pasa drogi
publicznej ul. Augustówka cała w tym analizy geodezyjno-prawnej
dotyczącej ustalenia przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi
publicznej w rozumieniu art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach
publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze
szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp,
w odniesieniu do granic nieruchomości oraz ich stanu prawnego,
wytypowanie gruntów, któ |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie
opracowania tematycznego dotyczącego ustalenia przebiegu pasa drogi
publicznej ul. Augustówka cała w tym analizy geodezyjno-prawnej
dotyczącej ustalenia przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi
publicznej w rozumieniu art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach
publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze
szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp,
w odniesieniu do granic nieruchomości oraz ich stanu prawnego,
wytypowanie gruntów, których stan formalno - prawny wymaga regulacji,
wskazanie trybu takiej regulacji na rzecz Zarządu Dróg Miejskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-16
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa brutto | 60,00 |
wydłużenie terminu rękojmi | 20,00 |
skrócenie terminu wykonania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca
przystępujący do przetargu jest zobowiązany, przed upływem terminu
składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w
wysokości :Część 8: 2 900,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset
złotych 00/100)
Część nr: | 9 | Nazwa: | Wykonanie
opracowania tematycznego dotyczącego ustalenia przebiegu pasa drogi
publicznej ul. Roentgena, ul. Tuzinowa, ul. Rosy w tym analizy
geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia przebiegu linii granicznych pasa
drogowego drogi publicznej w rozumieniu art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o
drogach publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze
szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp,
w odniesieniu do granic nieruchomości oraz ich stanu prawnego, wytypo |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie
opracowania tematycznego dotyczącego ustalenia przebiegu pasa drogi
publicznej ul. Roentgena, ul. Tuzinowa, ul. Rosy w tym analizy
geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia przebiegu linii granicznych pasa
drogowego drogi publicznej w rozumieniu art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o
drogach publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze
szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp,
w odniesieniu do granic nieruchomości oraz ich stanu prawnego,
wytypowanie gruntów, których stan formalno - prawny wymaga regulacji,
wskazanie trybu takiej regulacji na rzecz Zarządu Dróg Miejskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-16
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa brutto | 60,00 |
wydłużenie terminu rękojmi | 20,00 |
skrócenie terminu wykonania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca
przystępujący do przetargu jest zobowiązany, przed upływem terminu
składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w
wysokości :Część 9: 2 800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych
00/100)
Część nr: | 10 | Nazwa: | Wykonanie
opracowania tematycznego dotyczącego ustalenia przebiegu pasa drogi
publicznej ul. Jana Pawła II na odcinku od ul. Trakt Brzeski do ul.
Diamentowej część zachodnia, w tym analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej
ustalenia przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej w
rozumieniu art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych
(Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym
uwzględnieniem skrzyżowań dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w
odniesieniu do gran |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie
opracowania tematycznego dotyczącego ustalenia przebiegu pasa drogi
publicznej ul. Jana Pawła II na odcinku od ul. Trakt Brzeski do ul.
Diamentowej część zachodnia, w tym analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej
ustalenia przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej w
rozumieniu art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych
(Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym
uwzględnieniem skrzyżowań dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w
odniesieniu do granic nieruchomości oraz ich stanu prawnego, wytypowanie
gruntów, których stan formalno - prawny wymaga regulacji, wskazanie
trybu takiej regulacji na rzecz Zarządu Dróg Miejskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-16
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa brutto | 60,00 |
wydłużenie terminu rękojmi | 20,00 |
skrócenie terminu wykonania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca
przystępujący do przetargu jest zobowiązany, przed upływem terminu
składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w
wysokości :Część 10: 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta
złotych 00/100)
Część nr: | 11 | Nazwa: | Wykonanie
opracowania tematycznego dotyczącego ustalenia przebiegu pasa drogi
publicznej ul. Wał Miedzeszyński na odcinku od ul. Wersalskiej do ul.
Fieldorfa w tym analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia
przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej w rozumieniu
art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068
-t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań
dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic
nieruchomości |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie
opracowania tematycznego dotyczącego ustalenia przebiegu pasa drogi
publicznej ul. Wał Miedzeszyński na odcinku od ul. Wersalskiej do ul.
Fieldorfa w tym analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia
przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej w rozumieniu
art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068
-t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań
dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic
nieruchomości oraz ich stanu prawnego, wytypowanie gruntów, których stan
formalno - prawny wymaga regulacji, wskazanie trybu takiej regulacji na
rzecz Zarządu Dróg Miejskich
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-16
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa brutto | 60,00 |
wydłużenie terminu rękojmi | 20,00 |
skrócenie terminu wykonania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca
przystępujący do przetargu jest zobowiązany, przed upływem terminu
składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w
wysokości :Część 11: 2 800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych
00/100)