IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca
przystępujący do przetargu jest zobowiązany, przed upływem terminu
składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w
wysokości:
część 1: 15 500,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy pięćset 00/100
złotych);
część 2: 3 800,00 zł (trzy tysiące osiemset 00/100 złotych).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 60,00 |
Liczba
wyeksploatowanych opraw oświetleniowych, które wymieni Wykonawca w
trakcie obowiązywania umowy w ramach oferowanej stawki za konserwację 1.
Oprawy oświetleniowej | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Zgodnie z art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający
przewiduje zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczące danych adresowych
Wykonawcy, oznaczenia firmy, zmiany przedstawicieli stron, zmiany
sposobu i terminu rozliczeń Umowy, a także zmiany wartości zamówienia,
zakresu przedmiotowego zamówienia lub terminów realizacji zamówienia w
przypadku zaistnienia jednej lub kilku z następujących okoliczności:
1) konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków
zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie
można było przewidzieć wcześniej, szczególnie zagrażającego życiu lub
zdrowiu ludzi;
2) zmiany sposobu spełnienia świadczenia spowodowane w szczególności
następującymi okolicznościami związanymi ze zmianami technologicznymi:
i. niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w
załącznikach do Umowy spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem
z rynku tych materiałów lub urządzeń,
ii. pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji
pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji zamówienia, lub
umożliwiające uzyskanie lepszej jakości usług,
iii. pojawienie się nowszej technologii wykonania usług pozwalającej na
zaoszczędzenie czasu realizacji lub kosztów wykonywanych, jak również
kosztów eksploatacji,
3) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 3571 Kodeksu
cywilnego,
- odpowiednio do tego jaki wpływ na te zmiany będą miały wyżej
wymienione przypadki
2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które
Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania
do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do
Zamawiającego.
3. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie i
podpisanie przez strony protokołu zmiany umowy określającego przyczyny
zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie co najmniej jednej z
okoliczności wymienionych w ust. 1. Protokół zmiany umowy będzie
załącznikiem do aneksu, o którym mowa w ust. 4.
4. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie
pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
5. Zmiany umowy mogą być dokonane również w przypadku zaistnienia
okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-12-18, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
IV.6.6)
Informacje dodatkowe:
1. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę.
Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami
reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji
działalności gospodarczej. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa
na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować
uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone
wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Do
pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba
udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy
w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności
przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego).
Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
2.1 Wymagane oświadczenia wskazane w pkt 8.3. powinny być złożone przez
każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zamówienie. Oświadczenia
te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak
podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia.
2.2 Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do ustanowienia
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie
zamówienia. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie
pełnomocnika musi zawierać w szczególności: wskazanie postępowania o
zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego pełnomocnika i
zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty) zawierający
ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany w imieniu wszystkich
Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przez
osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym
rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego
pełnomocnika może zostać zawarte w umowie o współdziałaniu złożonej wraz
z ofertą. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie
pełnomocnika musi zostać złożony wraz z ofertą w formie oryginału lub
notarialnie poświadczonej kopii.
Do dokumentu (lub dokumentów) zawierającego ustanowienie pełnomocnika
należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca
pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawców w dacie
udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez
załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego).
2.3 Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z
pełnomocnikiem.
2.4 Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty, powołując
się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy, należy wpisać
dane dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, a nie pełnomocnika tych Wykonawców.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu
wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz
spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków
udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w
oświadczeniach, o których mowa w pkt 8.3. SIWZ (oświadczenie Wykonawcy o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie Wykonawcy,
że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 i
ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp).
4. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej
informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje
Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do
tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy
Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca powinien przedstawić,
pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dowody,
że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wymagane oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym powinno być
złożone przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zamówienie.
5. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, o ile zajdą wobec tego
Wykonawcy okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 oraz ust. 5
pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp.
6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt 9.1. SIWZ
(Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,
do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych
na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, które potwierdzają
okoliczności spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku
podstaw do wykluczenia), jeżeli:
1. Wykonawca wskaże dostępność oświadczeń lub dokumentów, o których mowa
w pkt 9.1. w formie elektronicznej pod określonymi adresami
internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, w szczególności
rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
(t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 570, z późn. zm.). W takim przypadku
Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez
Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
Dotyczy to w szczególności informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu
Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy
z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (t.j. Dz. U. z
2018 r., poz. 986 z późn. zm.) oraz wydruków z Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy z
dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy (Dz.U. z 2018 r.
poz. 647 z późn. zm.),
2. Wykonawca wskaże oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt
9.1., które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności
oświadczenia lub dokumenty przechowywane przez Zamawiającego zgodnie z
art. 97 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku Zamawiający w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku
podstaw wykluczenia, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o
ile są one aktualne.
7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt
7. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
7.1. Dokumenty, o których mowa w pkt. 7., powinny być wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy,
nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7. zastępuje się je
dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed
notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę
lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zapisy pkt 7.1. stosuje się.