IV.1) OPIS 
              
              IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: 
              Przetarg nieograniczony
              
              
              IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
              
                Nie
                
                  
                  Informacja na temat wadium
                  
                  
            
              
              
              IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
              
                Nie
               
                  
                  Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
                  
                  
       
              
              
              
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów 
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              
              
                Nie
                
                
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów 
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                
                Nie
                 
                
                Informacje dodatkowe:
                
                
              
              
              
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              
              
                Nie
                
                
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                
                
                 
                
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                
                
                 
              
              
              
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              
              
              
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              
              
                Liczba wykonawców  
                
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  
                
                Maksymalna liczba wykonawców  
                
                Kryteria selekcji wykonawców:
                
                
              
              
              
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              
              
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                
                
                
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                
                
                  
                  Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
                  
                  
                
                Informacje dodatkowe:
                
                
                
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                
               
                
                  
                  Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
 dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
                  
                  
        
                
                Informacje dodatkowe:
                
                
                
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów 
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                
                
                
                 
                
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów 
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach 
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                
                
              
              
              IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
              
              
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) 
              
              Nie
              
                
                Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
                
                
     
              
              Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
              
              
              Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
              
              
               
              
              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione 
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich 
udostępnienia:
              
              
              
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              
              
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji 
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli 
licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              
              
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu 
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie 
połączeń:
              
              
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              
              
              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              
                
                
Czas trwania: 
                
                
                
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                
                
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                
                
              
              
              IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
              
              IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
              
              IV.2.2) Kryteria
              
              | Kryteria | Znaczenie | 
| Cena ofertowa brutto | 55,00 | 
| przygotowanie interaktywnej mapy z możliwością wielokryterialnego wyboru | 5,00 | 
| udział
 w zespole osoby, która w okresie ostatnich pięciu lat brała udział w 
realizacji zamówień dotyczących opracowań planistycznych lub 
strategicznych dotyczących rozwoju ruchu rowerowego na obszarze miejskim
 powyżej 200 tys. Mieszkańców oraz szacowanym ruchem rowerowym powyżej 
12% w podziale zadań | 40,00 | 
              
              IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
              
              
Tak
               
              
              IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
              
              IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
              
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              
              
              
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia 
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
               
              
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
               
              
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              
              
              
              Informacje dodatkowe
              
              
              
              
              IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
              
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              
              
              
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy 
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące 
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              
              
              
              Wstępny harmonogram postępowania:
              
              
              
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
               
              
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              
              
              
              
              Informacje dodatkowe:
              
              
              
              IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
              
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              
              
              
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby 
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny 
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              
              
                
              
              Informacje dodatkowe:
              
              
              
              IV.4) Licytacja elektroniczna  
              
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              
              
                
              
              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              
              
                
              
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
 w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń 
informatycznych:
              
              
                
              
              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              
              
                
              
              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              
                
                  Czas trwania: 
                  
                    
                
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                
              
           
                Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
                
                Data: 
 godzina: 
                
              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              
              
                
              
              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              
              
                
              
              
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
 do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo 
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              
              
                
              
              
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              
              
                
              
              
              Informacje dodatkowe:
              
              
                
              
              IV.5) ZMIANA UMOWY
              
              Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej 
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru 
wykonawcy:
              Tak
              
                
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                
                
Zamawiający
 przewiduje zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty na 
podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczące zmiany terminu 
realizacji zamówienia, zmiany sposobu rozliczeń umowy, zmiany wysokości 
wynagrodzenia, zmiany zakresu przedmiotu umowy, zmiany sposobu 
realizacji przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia następujących 
okoliczności: 
1)	w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia 
skutków zdarzeń
     losowych wywołanych przez czynniki zewnętrzne, których nie można 
było przewidzieć,
     szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi;
2)	w następstwie wykraczających poza terminy określone w k.p.a. procedur
 administracyjnych
     oraz innych terminów formalno-prawnych, urzędowych mających wpływ 
na terminy realizacji
     zamówienia;
3)	ograniczenia dostępności środków budżetowych przeznaczonych na 
realizację zamówienia;
4)	zmian w metodyce lub zakresie sporządzenia Opracowania, zleconej 
przez Zamawiającego
5)	zmian przepisów prawa, wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy
      – odpowiednio do tego jaki wpływ na te zmiany będą miały ww. 
przypadki;
2.	Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie 
podpisanego przez Strony Protokołu zmiany umowy określającego przyczyny 
zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej 
jednej z okoliczności wymienionych w niniejszym paragrafie. Protokół 
zmiany umowy będzie załącznikiem do aneksu o którym mowa w §13 ust.1 
niniejszej umowy.
3.	Zmiany umowy mogą być dokonane również w przypadku zaistnienia 
okoliczności wskazanych w art. 144 ust.1 pkt.2-6 ustawy Pzp.
              
              IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 
              
              
              IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 
              
              
              
              Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
              
              
              
              IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
              
              Data: 
2020-02-27, godzina: 
10:00,
              
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną 
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg 
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              
              
Nie
            
              
              Wskazać powody:
              
              
              
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              
>
              
POLSKI
              
              IV.6.3) Termin związania ofertą: 
              
                do: 
             
                okres w dniach: 
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
             
              
              
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o 
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały 
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
              Nie
              
              
               
              
              IV.6.5) Informacje dodatkowe:
              
              1.Oferta wraz z
 załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, 
aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we 
właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli 
osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to 
pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty. 
Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub 
notarialnie poświadczonej kopii. Do pełnomocnictwa należy załączyć 
dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była 
upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania 
pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu
 z Krajowego Rejestru Sądowego). 2.Zasady składania oferty przez 
podmioty występujące wspólnie: 2.1. Wymagane oświadczenia wskazane w pkt
 III. 3) (oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w 
postępowaniu oraz oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na 
podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 i ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp) 
powinny być złożone przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o 
zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału
 w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy
 z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz 
brak podstaw wykluczenia. 2.2. Wykonawcy składający ofertę wspólną 
zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w 
postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu 
oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument (lub dokumenty) 
zawierający ustanowienie pełnomocnika musi zawierać w szczególności: 
wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, 
Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie 
ustanowionego pełnomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub 
dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany w 
imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie 
zamówienia, przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, 
wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Ustanowienie
 przedmiotowego pełnomocnika może zostać zawarte w umowie o 
współdziałaniu złożonej wraz z ofertą. Dokument (lub dokumenty) 
zawierający ustanowienie pełnomocnika musi zostać złożony wraz z ofertą w
 formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Do dokumentu (lub
 dokumentów) zawierającego ustanowienie pełnomocnika należy załączyć 
dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była 
upoważniona do reprezentowania Wykonawców w dacie udzielania 
pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu
 z Krajowego Rejestru Sądowego). 2.3. Wszelka korespondencja oraz 
rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 2.4. Wypełniając
 formularz oferty, jak również inne dokumenty, powołując się na 
Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy, należy wpisać dane 
dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a
 nie pełnomocnika tych Wykonawców. 3. Wykonawca, który powołuje się na 
zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich 
podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na
 ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o 
tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt III. 3) 
(oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
oraz oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie 
art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 i ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp). 
4.Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej 
informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje 
Zamawiającemu oświadczenie (w oryginale) o przynależności lub braku 
przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 
ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o 
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca powinien 
przedstawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie 
zamówienia, dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do 
zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wymagane 
oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym powinno być złożone przez
 każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zamówienie w odniesieniu 
do wykonawców, którzy złożyli odrębne oferty. Wykonawca jest uprawniony 
złożyć wraz z ofertą oświadczenie (w oryginale) o braku przynależności 
do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o 
ochronie konkurencji i konsumentów, jeżeli Wykonawca nie jest członkiem 
żadnej grupy kapitałowej. Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie
 o braku przynależności do grupy kapitałowej zgodnie z prawdą, po 
ustaleniu z należytą starannością, że nie zachodzą w jego przypadku 
powiązania tworzące grupę kapitałową, w rozumieniu ustawy z dnia 16 
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów oraz ze 
świadomością, że składanie nieprawdziwych oświadczeń służących uzyskaniu
 zamówienia publicznego podlega odpowiedzialności karnej. W takim 
przypadku, Wykonawca może nie składać oświadczenia o braku 
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, na podstawie i w 
okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, tj. w 
terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej 
Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Zamawiający nie będzie 
również w takiej sytuacji wzywał Wykonawcy do uzupełnienia oświadczenia o
 braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 5. Zamawiający 
wykluczy Wykonawcę z postępowania, o ile zajdą wobec tego Wykonawcy 
okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 oraz ust. 5 pkt 1, 2 i
 4 ustawy Pzp. 6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń 
lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt 
III.4) i III.5) (aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty, 
które potwierdzają okoliczności spełniania warunków udziału w 
postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia), jeżeli: 1) Wykonawca 
wskaże dostępność oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt III.4)
 i III.5) w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi
 ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, w szczególności rejestrów 
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o 
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne 
(t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 570, z późn. zm.). W takim przypadku 
Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez 
Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Dotyczy to w szczególności 
informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców 
pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 
r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 986) oraz 
wydruków z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
 zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej 
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji 
dla Przedsiębiorcy (Dz.U. poz. 647), 2) Wykonawca wskaże oświadczenia 
lub dokumenty, o których mowa w pkt III.4) i III.5), które znajdują się w
 posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczenia lub dokumenty 
przechowywane przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp. W
 takim przypadku Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania warunków 
udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, korzysta z 
posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 7. Jeżeli 
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium 
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 
III.4) (odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i 
informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
 wpisu do rejestru lub ewidencji) - składa dokument lub dokumenty 
wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce 
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji
 ani nie ogłoszono upadłości. 7.1. Dokumenty, o których mowa w pkt 7., 
powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem 
terminu składania ofert. 7.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma 
siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, 
której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt
 7. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie 
wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego 
reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, 
złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym 
albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu
 na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania
 tej osoby. Zapisy pkt 7.1. stosuje się. 8. Zamawiający unieważni 
postępowanie w przypadkach określonych w art. 93 ust. 1 ustawy Pzp. 
Zamawiający może unieważnić postępowanie również w przypadku określonym w
 art. 93 ust. 1a ustawy Pzp. 9. Postępowanie prowadzone jest w całości, w
 języku polskim. Równolegle zamieszczane na stronie Internetowej 
tłumaczenie na język angielski ma charakter jedynie informacyjny.
9.1 Tłumaczenie na język angielski zakończy się wraz z otwarciem ofert.