IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 55,00 |
przygotowanie interaktywnej mapy z możliwością wielokryterialnego wyboru | 5,00 |
udział
w zespole osoby, która w okresie ostatnich pięciu lat brała udział w
realizacji zamówień dotyczących opracowań planistycznych lub
strategicznych dotyczących rozwoju ruchu rowerowego na obszarze miejskim
powyżej 200 tys. Mieszkańców oraz szacowanym ruchem rowerowym powyżej
12% w podziale zadań | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający
przewiduje zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty na
podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczące zmiany terminu
realizacji zamówienia, zmiany sposobu rozliczeń umowy, zmiany wysokości
wynagrodzenia, zmiany zakresu przedmiotu umowy, zmiany sposobu
realizacji przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia następujących
okoliczności:
1) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia
skutków zdarzeń
losowych wywołanych przez czynniki zewnętrzne, których nie można
było przewidzieć,
szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi;
2) w następstwie wykraczających poza terminy określone w k.p.a. procedur
administracyjnych
oraz innych terminów formalno-prawnych, urzędowych mających wpływ
na terminy realizacji
zamówienia;
3) ograniczenia dostępności środków budżetowych przeznaczonych na
realizację zamówienia;
4) zmian w metodyce lub zakresie sporządzenia Opracowania, zleconej
przez Zamawiającego
5) zmian przepisów prawa, wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy
– odpowiednio do tego jaki wpływ na te zmiany będą miały ww.
przypadki;
2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie
podpisanego przez Strony Protokołu zmiany umowy określającego przyczyny
zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej
jednej z okoliczności wymienionych w niniejszym paragrafie. Protokół
zmiany umowy będzie załącznikiem do aneksu o którym mowa w §13 ust.1
niniejszej umowy.
3. Zmiany umowy mogą być dokonane również w przypadku zaistnienia
okoliczności wskazanych w art. 144 ust.1 pkt.2-6 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-02-27, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1.Oferta wraz z
załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga,
aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we
właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli
osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to
pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty.
Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub
notarialnie poświadczonej kopii. Do pełnomocnictwa należy załączyć
dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była
upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania
pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu
z Krajowego Rejestru Sądowego). 2.Zasady składania oferty przez
podmioty występujące wspólnie: 2.1. Wymagane oświadczenia wskazane w pkt
III. 3) (oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu oraz oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 i ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp)
powinny być złożone przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o
zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału
w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz
brak podstaw wykluczenia. 2.2. Wykonawcy składający ofertę wspólną
zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument (lub dokumenty)
zawierający ustanowienie pełnomocnika musi zawierać w szczególności:
wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie
ustanowionego pełnomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub
dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany w
imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia, przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli,
wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Ustanowienie
przedmiotowego pełnomocnika może zostać zawarte w umowie o
współdziałaniu złożonej wraz z ofertą. Dokument (lub dokumenty)
zawierający ustanowienie pełnomocnika musi zostać złożony wraz z ofertą w
formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Do dokumentu (lub
dokumentów) zawierającego ustanowienie pełnomocnika należy załączyć
dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była
upoważniona do reprezentowania Wykonawców w dacie udzielania
pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu
z Krajowego Rejestru Sądowego). 2.3. Wszelka korespondencja oraz
rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 2.4. Wypełniając
formularz oferty, jak również inne dokumenty, powołując się na
Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy, należy wpisać dane
dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a
nie pełnomocnika tych Wykonawców. 3. Wykonawca, który powołuje się na
zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich
podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na
ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o
tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt III. 3)
(oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
oraz oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 i ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp).
4.Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej
informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje
Zamawiającemu oświadczenie (w oryginale) o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24
ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca powinien
przedstawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia, dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wymagane
oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym powinno być złożone przez
każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zamówienie w odniesieniu
do wykonawców, którzy złożyli odrębne oferty. Wykonawca jest uprawniony
złożyć wraz z ofertą oświadczenie (w oryginale) o braku przynależności
do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów, jeżeli Wykonawca nie jest członkiem
żadnej grupy kapitałowej. Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie
o braku przynależności do grupy kapitałowej zgodnie z prawdą, po
ustaleniu z należytą starannością, że nie zachodzą w jego przypadku
powiązania tworzące grupę kapitałową, w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów oraz ze
świadomością, że składanie nieprawdziwych oświadczeń służących uzyskaniu
zamówienia publicznego podlega odpowiedzialności karnej. W takim
przypadku, Wykonawca może nie składać oświadczenia o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, na podstawie i w
okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, tj. w
terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej
Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Zamawiający nie będzie
również w takiej sytuacji wzywał Wykonawcy do uzupełnienia oświadczenia o
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 5. Zamawiający
wykluczy Wykonawcę z postępowania, o ile zajdą wobec tego Wykonawcy
okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 oraz ust. 5 pkt 1, 2 i
4 ustawy Pzp. 6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń
lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt
III.4) i III.5) (aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty,
które potwierdzają okoliczności spełniania warunków udziału w
postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia), jeżeli: 1) Wykonawca
wskaże dostępność oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt III.4)
i III.5) w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi
ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
(t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 570, z późn. zm.). W takim przypadku
Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez
Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Dotyczy to w szczególności
informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców
pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997
r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 986) oraz
wydruków z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji
dla Przedsiębiorcy (Dz.U. poz. 647), 2) Wykonawca wskaże oświadczenia
lub dokumenty, o których mowa w pkt III.4) i III.5), które znajdują się w
posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczenia lub dokumenty
przechowywane przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp. W
takim przypadku Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, korzysta z
posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 7. Jeżeli
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt
III.4) (odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i
informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji) - składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji
ani nie ogłoszono upadłości. 7.1. Dokumenty, o których mowa w pkt 7.,
powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. 7.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba,
której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt
7. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie
wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego
reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,
złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym
albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu
na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania
tej osoby. Zapisy pkt 7.1. stosuje się. 8. Zamawiający unieważni
postępowanie w przypadkach określonych w art. 93 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający może unieważnić postępowanie również w przypadku określonym w
art. 93 ust. 1a ustawy Pzp. 9. Postępowanie prowadzone jest w całości, w
języku polskim. Równolegle zamieszczane na stronie Internetowej
tłumaczenie na język angielski ma charakter jedynie informacyjny.
9.1 Tłumaczenie na język angielski zakończy się wraz z otwarciem ofert.