IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 60,00 |
doświadczenie Kierownika prac objętych umową w zakresie prac związanych ze sporządzaniem map z projektem podziału nieruchomości | 15,00 |
doświadczenie
Kierownika prac objętych Umową – wykonanie prac związanych z geodezyjną
obsługą inwestycji polegającej na budowie, przebudowie dróg
publicznych, ścieżek rowerowych oraz infrastruktury drogowej | 20,00 |
wydłużenie terminu rękojmi | 5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczące zmiany:
odpowiednio wartości zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w
przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
terminu realizacji Umowy, terminu realizacji Zleceń w przypadku
zaistnienia następujących okoliczności:
a) zaistnienie nieprzewidzianych sytuacji, takich jak brak możliwości
pozyskania informacji/dokumentacji z Urzędów z uwagi na zmianę ich
siedziby lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, co uniemożliwi
udzielenie odpowiedzi zgodnie z terminami określonymi w k.p.a.
Zaistnienie takiej sytuacji, musi zostać potwierdzone przez Urząd na
piśmie,
zmian obowiązujących przepisów prawa wpływających na termin wykonania
Przedmiotu Umowy/Zleceń, w tym w szczególności nałożenia na Wykonawcę
obowiązku uzyskania dodatkowych decyzji administracyjnych, uzgodnień,
zezwoleń, ekspertyz lub innych aktów administracyjnych niezbędnych do
wykonania Przedmiotu Umowy/Zleceń, których uzyskanie nie było konieczne
na etapie składania ofert,
wystąpienie nieprzewidzianych zjawisk atmosferycznych, takich jak np.
wichury, ulewy, śnieżyce lub konieczność wstrzymania wykonywania usług,
podjęcie decyzji przez władze Miasta Stołecznego Warszawy o wykonaniu
remontu lub przebudowy infrastruktury technicznej miasta, skutkującej
koniecznością wstrzymania wykonywania Przedmiotu Umowy/Zleceń,
w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia
skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego
nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające
bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody, na
które strony nie mają wpływu i przed którymi nie mogły się zabezpieczyć,
które uniemożliwiły wykonanie Umowy/zleceń w dotychczas ustalonym
terminie,
w następstwie wykraczających poza terminy określone w k.p.a. procedur
administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych urzędowych
mających wpływ na termin realizacji, o ile ich przyczyną nie są
zaniedbania lub zaniechania Wykonawcy,
– termin wykonania może ulec zmianie o czas, o jaki wyżej wskazane
okoliczności wpłynęły na termin wykonania przez Wykonawcę, to jest
uniemożliwiły Wykonawcy terminową realizację Przedmiotu Umowy/Zlecenia;
2) sposobu rozliczeń Umowy, terminu rozliczeń Umowy w przypadku
zaistnienia następujących okoliczności;
ograniczenia przez m.st. Warszawa środków budżetowych przeznaczonych na
realizację umowy,
zmiany terminu realizacji na podstawie pkt. 1 powyżej,
- odpowiednio do tego jak okoliczności te mają wpływ na sposób rozliczeń
Umowy lub termin rozliczeń Umowy;
3) osób skierowanych do realizacji zamówienia w odniesieniu do osób
wskazanych przez Wykonawcę na etapie postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego w sytuacji, gdy zmiana będzie polegać na
zastąpieniu dotychczasowej osoby inną osobą, która będzie posiadać
doświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu
przez Wykonawcę, lub gdy Wykonawca otrzymałby w ramach kryterium oceny
ofert „Doświadczenie kadry wykonawcy” co najmniej tyle samo punktów za
doświadczenie i kwalifikacje zastępującej osoby, co osoby wskazanej w
ofercie .
2. Jeżeli zmiany, o których mowa w ust. 1, mają wpływ na wysokość
wynagrodzenia Wykonawcy dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia w
zakresie, w jakim zmiany te mają wpływ na wysokość wynagrodzenia
Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że wysokość wynagrodzenia nie przekroczy 5 %
pierwotnej wartości Umowy.
4. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne
wystąpienie w okresie obowiązywania Umowy zawierające opis proponowanych
zmian i ich uzasadnienie.
5. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do
udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 i 2
niniejszego paragrafu. Wniosek o zmianę postanowień Umowy musi być
wyrażony na piśmie.
6. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie
podpisanego, przez Strony Protokołu zmiany umowy określającego przyczyny
zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej
jednej z okoliczności wymienionych w niniejszym paragrafie. Protokół
zmiany umowy będzie załącznikiem do aneksu do umowy.
7. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie
pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-06-01, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: