IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena ofertowa brutto | 60,00 |
przygotowanie inwentaryzacji oznakowania pionowego i poziomego dla obszaru audytu i przekazanie w edytowalnym pliku .dwg | 5,00 |
przygotowanie rekomendacji w formie rysunków technicznych w edytowalnym pliku .dwg | 9,00 |
przeprowadzenie pomiarów ruchu | 6,00 |
udostępnianie materiałów roboczych na udostępnionym dysku | 10,00 |
synteza | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w stosunku do treści
oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczące zmiany:
1) terminu realizacji Przedmiotu zamówienia, w przypadku zaistnienia
następujących okoliczności:
a) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia
skutków zdarzeń
losowych wywołanych przez czynniki zewnętrzne, których nie można
było przewidzieć,
szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi;
b) w następstwie wykraczających poza terminy określone w k.p.a. procedur
administracyjnych
oraz innych terminów formalno-prawnych, urzędowych mających wpływ
na terminy realizacji zamówienia,
c) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia
skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego
nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające
bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem znacznej
szkody, na które strony nie mają wpływu i przed którymi nie mogły się
zabezpieczyć, które uniemożliwiły wykonanie umowy w dotychczas ustalonym
terminie,
d) zmian obowiązujących przepisów prawa wpływających na termin wykonania
Przedmiotu umowy, w tym w szczególności nałożenia na Wykonawcę
obowiązku uzyskania dodatkowych decyzji administracyjnych, uzgodnień,
zezwoleń, ekspertyz lub innych aktów administracyjnych niezbędnych do
wykonania przedmiotu umowy, których uzyskanie nie było konieczne na
etapie składania ofert
– termin wykonania Przedmiotu zamówienia może ulec zmianie o czas,
o jaki wyżej wskazane okoliczności wpłynęły na termin wykonania umowy
przez Wykonawcę, to jest uniemożliwiły Wykonawcy terminową realizację
Przedmiotu zamówienia;
2) zakresu Przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji Przedmiotu
zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
a) decyzji i wytycznych organów administracji publicznej lub
samorządowej, w szczególności Biura Polityki Mobilności i Transportu
Urzędu m.st. Warszawy, które mają wpływ na sposób wykonania lub zakres
Przedmiotu zamówienia, które nie były przewidziane w pierwotnym OPZ lub
postanowieniach umowy,
b) ograniczenia przez m.st. Warszawa środków budżetowych przeznaczonych
na realizację umowy,
c) zmian obowiązujących przepisów prawa, które weszły w życie po
terminie składania ofert, powodujących konieczność zmiany zakresu
Przedmiotu zamówienia;
3) sposobu rozliczeń umowy, terminu rozliczeń umowy w przypadku
zaistnienia następujących okoliczności:
a) ograniczenia przez m.st. Warszawa środków budżetowych przeznaczonych
na realizację umowy,
b) zmiany zakresu Przedmiotu zamówienia w trakcie realizacji umowy, co
nastąpiło na podstawie pkt. 2 powyżej,
c) zmiany terminu realizacji na podstawie pkt. 1 powyżej,
- odpowiednio do tego jak okoliczności te mają wpływ na sposób rozliczeń
umowy lub termin rozliczeń umowy;
4) osób skierowanych do realizacji zamówienia w odniesieniu do osób
wskazanych przez Wykonawcę na etapie postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego w sytuacji, gdy zmiana będzie polegać na
zastąpieniu dotychczasowej osoby inną osobą, która będzie posiadać
doświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu
przez Wykonawcę.
2. Jeżeli zmiany, o których mowa w ust. 1, mają wpływ na wysokość
wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy, dopuszczalna jest
zmiana wynagrodzenia w zakresie, w jakim zmiany te mają wpływ na
wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że wysokość
wynagrodzenia nie przekroczy 5 % pierwotnej wartości umowy.
3. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne
wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych
zmian i ich uzasadnienie.
4. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do
udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 i 2
niniejszego paragrafu. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być
wyrażony na piśmie.
5. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie
podpisanego przez Strony Protokołu zmiany umowy określającego przyczyny
zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej
jednej z okoliczności wymienionych powyżej. Protokół zmiany umowy będzie
załącznikiem do aneksu o którym mowa w §14 ust.1 umowy.
6. Zmiany umowy mogą być dokonane również w przypadku zaistnienia
okoliczności wskazanych w art. 144 ust.1 pkt.2-6 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-23, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1.Oferta wraz z
załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga,
aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we
właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli
osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to
pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty.
Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub
notarialnie poświadczonej kopii. Do pełnomocnictwa należy załączyć
dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była
upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania
pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu
z Krajowego Rejestru Sądowego).
2.Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
2.1. Wymagane oświadczenia wskazane w pkt III. 3) (oświadczenie
Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz
oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1 pkt 12 – 23 i ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp) powinny być
złożone przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zamówienie.
Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z
wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak
podstaw wykluczenia.
2.2. Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do ustanowienia
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie
zamówienia. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie
pełnomocnika musi zawierać w szczególności: wskazanie postępowania o
zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego pełnomocnika i
zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty) zawierający
ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany w imieniu wszystkich
Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przez
osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym
rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego
pełnomocnika może zostać zawarte w umowie o współdziałaniu złożonej wraz
z ofertą. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie
pełnomocnika musi zostać złożony wraz z ofertą w formie oryginału lub
notarialnie poświadczonej kopii.
Do dokumentu (lub dokumentów) zawierającego ustanowienie pełnomocnika
należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca
pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawców w dacie
udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez
załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego).
2.3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą
wyłącznie z pełnomocnikiem.
2.4. Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty,
powołując się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy,
należy wpisać dane dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, a nie pełnomocnika tych Wykonawców.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu
wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz
spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków
udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w
oświadczeniach, o których mowa w pkt III. 3) (oświadczenie Wykonawcy o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie Wykonawcy,
że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 i
ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp).
4.Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej
informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje
Zamawiającemu oświadczenie (w oryginale) o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24
ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca powinien
przedstawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia, dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wymagane oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym powinno być
złożone przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zamówienie w
odniesieniu do wykonawców, którzy złożyli odrębne oferty.
Wykonawca jest uprawniony złożyć wraz z ofertą oświadczenie (w
oryginale) o braku przynależności do grupy kapitałowej, w rozumieniu
ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów,
jeżeli Wykonawca nie jest członkiem żadnej grupy kapitałowej. Wykonawca
jest zobowiązany złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy
kapitałowej zgodnie z prawdą, po ustaleniu z należytą starannością, że
nie zachodzą w jego przypadku powiązania tworzące grupę kapitałową, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów oraz ze świadomością, że składanie nieprawdziwych oświadczeń
służących uzyskaniu zamówienia publicznego podlega odpowiedzialności
karnej. W takim przypadku, Wykonawca może nie składać oświadczenia o
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, na podstawie i w
okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, tj. w
terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej
Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Zamawiający nie będzie
również w takiej sytuacji wzywał Wykonawcy do uzupełnienia oświadczenia o
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
5. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, o ile zajdą wobec tego
Wykonawcy okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 oraz ust. 5
pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp.
6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt III.4) i III.5)
(aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty, które
potwierdzają okoliczności spełniania warunków udziału w postępowaniu
oraz braku podstaw do wykluczenia), jeżeli:
1) Wykonawca wskaże dostępność oświadczeń lub dokumentów, o których mowa
w pkt III.4) i III.5) w formie elektronicznej pod określonymi adresami
internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, w szczególności
rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
(t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 570, z późn. zm.). W takim przypadku
Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez
Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
Dotyczy to w szczególności informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu
Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy
z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (t.j. Dz. U. z
2018 r., poz. 986) oraz wydruków z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy z dnia 6 marca
2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy (Dz.U. poz. 647),
2) Wykonawca wskaże oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt
III.4) i III.5), które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w
szczególności oświadczenia lub dokumenty przechowywane przez
Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku
Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, korzysta z posiadanych
oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt
III.4) (odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i
informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji) - składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji
ani nie ogłoszono upadłości.
7.1. Dokumenty, o których mowa w pkt 7., powinny być wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy,
nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7. zastępuje się je
dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed
notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę
lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zapisy pkt 7.1. stosuje się.
8. Zamawiający unieważni postępowanie w przypadkach określonych w art.
93 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający może unieważnić postępowanie również w
przypadku określonym w art. 93 ust. 1a ustawy Pzp.