IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca
przystępujący do przetargu jest zobowiązany, przed upływem terminu
składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w
wysokości 23 000,00 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych
00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena ofertowa brutto | 60,00 |
„technika
videorejestracji polegająca na automatycznym przetworzeniu zapisu video
do wyników pomiaru ruchu na skrzyżowaniu zgodnie z OPZ | 20,00 |
skrócenie
czasu dostarczenia wyników pomiarów ruchu w formie raportu oraz
zamieszczenia na stronie internetowej wskazanego w rozdziale IV, pkt. 1e
OPZ | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień Umowy, w tym dotyczących
poszczególnych zleceń stanowiących integralną część umowy, w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dotyczące
zmiany terminu realizacji zamówienia (zlecenia), zmiany sposobu
rozliczeń umowy, zmiany zakresu przedmiotu umowy, zmiany sposobu
realizacji przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia następujących
okoliczności:
1) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia
skutków zdarzeń losowych wywołanych przez czynniki zewnętrzne, których
nie można było przewidzieć, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu
lub zdrowiu ludzi;
2) w następstwie wykraczających poza terminy określone w k.p.a. procedur
administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych, urzędowych
mających wpływ na terminy realizacji zamówienia;
3) ograniczenia dostępności środków budżetowych przeznaczonych na
realizację zamówienia;
4) zmian przepisów prawa, wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy;
– odpowiednio do tego jaki wpływ na te zmiany będą miały ww. przypadki;
5) zmiany spowodowane, w szczególności następującymi okolicznościami
związanymi ze zmianami technologicznymi:
a) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji
pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji zamówienia, lub
umożliwiające uzyskanie lepszej jakości usług,
b) pojawienie się nowszej technologii wykonania usług pozwalającej na
zaoszczędzenie czasu realizacji lub kosztów wykonywanych, jak również
kosztów eksploatacji,
6) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571
Kodeksu cywilnego;
7) zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych
podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji, w
szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod
inwestycję, w szczególności:
a) przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich
regulacji nie ma - typowych w danych okolicznościach, terminów
wydawania przez organy administracji lub inne podmioty w szczególności
decyzji, zezwoleń, uzgodnień, których wydanie jest niezbędne dla
wykonywania usług przez Wykonawcę, a opóźnienie organów nie wynika z
przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
b) odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty
wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez
Wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do
celów realizacji przedmiotu Umowy;
c) zmiany będące następstwem niedopuszczenia do wykonania usług
(pomiarów ruchu) przez uprawniony organ lub nakazania wstrzymania usług
(pomiarów ruchu) przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z
winy Wykonawcy,
8) opóźnienia Zamawiającego w wykonaniu jego zobowiązań wynikających z
Umowy lub przepisów powszechnie obowiązującego prawa, co uniemożliwia
terminowe wykonanie Umowy przez Wykonawcę,
9) zmiany po upływie składania ofert powszechnie obowiązujących
przepisów prawa, które miały wpływ na możliwość wykonania Umowy w
terminie w niej ustalonym,
10) zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonania przedmiotu Umowy, w
przypadku zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy, na uzasadnione
wystąpienie Wykonawcy; zmiana jest dopuszczalna w sytuacji, gdy będzie
polegać na zastąpieniu dotychczasowej osoby inną osobą, która będzie
posiadać doświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w
postępowaniu przez Wykonawcę lub gdy Wykonawca otrzymałby co najmniej
tyle samo punktów w ramach kryterium oceny ofert za doświadczenie i
kwalifikacje zastępującej osoby, co osoby wskazanej w ofercie,
11) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy,
12) zmniejszenie zakresu przedmiotu Umowy i rozliczenie Umowy za
faktycznie wykonane usługi – w przypadku ograniczenia przez m.st.
Warszawa środków budżetowych przeznaczonych na realizację Umowy.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w
przypadkach określonych w ust. 1, gdy zmiany te mają wpływ na wysokość
wynagrodzenia Wykonawcy. W takim przypadku ustalenie zmiany wysokości
wynagrodzenia, nastąpi zgodnie z ust. 4, z zastrzeżeniem, że wysokość
wynagrodzenia nie przekroczy 10 % pierwotnej wartości umowy.
3. Zgodnie z art.142 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku
zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług;
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości
minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z
dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów
kapitałowych, o których
mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach
kapitałowych)
- wysokość należnego wynagrodzenia Wykonawcy ulega odpowiedniej zmianie,
jeżeli wskazane
w pkt 1-4 zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez
Wykonawcę.
4. Zmiany, o których mowa w ust. 3 mogą zostać wprowadzone jedynie w
przypadku, jeżeli Strony
Umowy (Zamawiający i Wykonawca) zgodnie uznają, że zaszły wskazane ust. 3
okoliczności. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić jedynie po ustaleniu
stanu faktycznego
i prawnego oraz po zbadaniu dokumentów, które Wykonawca dostarczy w celu
udowodnienia wpływu zmiany przepisów na wysokość należnego mu
wynagrodzenia. Wynagrodzenie zostanie odpowiednio zwiększone/zmniejszone
o kwotę odpowiadającą wzrostowi/obniżce udokumentowanych kosztów, o
których mowa powyżej, od daty faktycznej zmiany kosztów wykonania
zamówienia przez Wykonawcę.
5. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie
podpisanego przez Strony Protokołu zmiany Umowy określającego przyczyny
zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej
jednej z okoliczności wymienionych w niniejszym paragrafie. Protokół
zmiany umowy będzie załącznikiem do aneksu.
6. Zmiany umowy mogą być dokonane również w przypadku zaistnienia
okoliczności wskazanych
w art. 144 ust.1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
7. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w zakresie wymagań ustawy o
elektromobilności
i paliwach alternatywnych z dnia 11 stycznia 2018 roku (Dz. U. 2020,
poz. 908), o których mowa w §1 ust. 7 umowy, jeżeli:
a) zostaną wprowadzone zmiany przedmiotowej Ustawy, mające wpływ na
wymagania
określone w SIWZ oraz niniejszej umowie;
b) zostaną wprowadzone przepisy wykonawcze do przedmiotowej Ustawy,
mające wpływ na
wymagania określone w SIWZ oraz niniejszej umowie.
7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które
Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania
do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do
Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-10, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: