Aktualizujemy Miejski System Informacji - Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie

Wyszukiwarka

Menu główne

07-02-2017

Aktualizujemy Miejski System Informacji

Miasto zmienia się i rozbudowuje niemal bez przerwy. Za tymi zmianami musi nadążyć Miejski System Informacji. Aby było to możliwe, konieczna jest jego systematyczna aktualizacja. Właśnie ogłosiliśmy przetarg na wykonanie takich prac.

Miejski System Informacji.

W Warszawie funkcjonuje oryginalny, autorski system miejskiej informacji, wprowadzony do użytku w 1996 roku. Dziś to około 91 tys. elementów w całym mieście – m.in. tablice adresowe, tablice ulicowe, słupki informacyjne, tabliczki SPPN, piktogramy, tablice rozprowadzające do dzielnic, dworców itp. czy podświetlane punkty informacyjne (jedno- i dwustronne).

Ogłoszony przez nas przetarg dotyczy właśnie aktualizacji podświetlanych tablic informacyjnych. Punkty te – zarówno dwustronne, jak i jednostronne – pomagają zorientować się w otaczającej nas przestrzeni miejskiej. Po jednej stronie takiego punktu umieszczany jest schemat miasta z zaznaczonymi obszarami, arteriami i najważniejszymi obiektami, a po drugiej stronie szczegółowy plan okolicy o zasięgu 1,4 km, z wyróżnionym miejscem, w którym się znajdujemy. W ramach prac objętych przetargiem chcemy zaktualizować plany szczegółowe 134 punktów informacyjnych.

Aktualizacja obejmie wszystkie informacje znajdujące się na planie, m.in. budynki, stacje metra, parki czy ulice, wraz z legendą. Wybrany przetargu wykonawca będzie odpowiedzialny za aktualizację danych, wydruk nowych planów i ich montaż. Jeżeli uda się rozstrzygnąć przetarg, tablice zostaną zaktualizowane do końca października.

Oferty w przetargu można składać do 15 lutego do godz. 10.00.

Powered by Projectic.pl