Kampanie społeczne - Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie

Warszawa 19115 Miejskie Centrum Kontaktu

Wyszukiwarka

Menu główne

Kampanie społeczne

Zarząd Dróg Miejskich to także kampanie społeczne, którymi chcemy zwrócić uwagę na ważne społecznie tematy.

Priorytetowo traktujemy bezpieczeństwo ruchu drogowego. Najnowsza kampania „Śmierć to nie statystyka” skierowana jest w pierwszej kolejności do kierowców samochodów jako do najliczniejszej grupy użytkowników pojazdów na stołecznych drogach oraz jednocześnie głównych sprawców wypadków. Kampania prezentowana jest na kilkudziesięciu autobusach miejskich.

  • CZYTAJ WIĘCEJ
    Rowerowy Maj

    Rowerowy Maj

    Zachęcamy warszawskie dzieci - uczniów i przedszkolaków do codziennej aktywności i uczymy od małego zrównoważonej mobilności. Rowerowy Maj to największa kampania tego typu w Polsce.

  • CZYTAJ WIĘCEJ
    44 ofiary wypadków drogowych. Czy to dużo? Rusza nowa kampania dla kierowców

    Śmierć to nie statystyka

    Poprawa bezpieczeństwa to priorytet Warszawy przy wszystkich inwestycjach drogowych. Dobra infrastruktura nie zastąpi jednak zdrowego rozsądku i odpowiedzialności za kierownicą. Dążąc do realizacji „wizji zero”, czyli sytuacji, w której nikt nie będzie ginąć w wypadkach drogowych, ruszamy z kolejną kampanią społeczną.

  • CZYTAJ WIĘCEJ
    Rower to pojazd

    Rower to pojazd

    Pod takim hasłem Warszawa promowała wśród rowerzystów drogowy savoir-vivre. Kampania ruszyła wraz z początkiem wiosny 2019 i trwała do października włącznie. W przyszłości planowana jest jej kontynuacja.

  • CZYTAJ WIĘCEJ
    Obudź się! Ponad 75 proc. ofiar śmiertelnych wśród pieszych na stołecznych drogach to seniorzy

    Obudź się!

    Kampania społeczna Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie „Obudź się! Uwaga=życie” ma na celu poprawę bezpieczeństwa seniorów na warszawskich drogach.

  • CZYTAJ WIĘCEJ
    A Ty, jaką masz wymówkę?

    10 metrów zachowaj (się)

    Nielegalne parkowanie samochodów w rejonie przejść to poważne zagrożenie dla bezpieczeństwa pieszego uczestnika ruchu. W Warszawie w ciągu 5 lat na przejściach dla pieszych zginęło 250 osób, w tym 30 dzieci. Kampania "10 metrów" ma pokazać, że każdy, kto parkuje zbyt blisko przejścia może być współodpowiedzialny za tragiczny wypadek.

  • CZYTAJ WIĘCEJ
    „Kontroluj się” – podsumowujemy kampanię społeczną

    KONTROLUJ SIĘ

    Uderzenie w twarz, potrącenie przez samochód, ciężkie pobicie, wyzwiska i obelgi – kontrolerzy Strefy Płatnego Parkowania Niestrzeżonego każdego dnia spotykają się z agresją ze strony kierowców. Tylko za to, że wykonują swoją pracę. Celem kampanii „Kontroluj się” było zwrócenie uwagi na to, jak trudna jest praca kontrolerów SPPN.

  • CZYTAJ WIĘCEJ
    Europejska Rywalizacja Rowerowa

    Europejska Rywalizacja Rowerowa

    W 2017 roku po raz ostatni odbyła się Europejska Rywalizacja Rowerowa. Warszawa startowała w niej czterokrotnie zajmując wysokie pozycje wśród europejskich miast.

  • CZYTAJ WIĘCEJ
    Życzliwość na drodze

    ŻYCZLIWOŚĆ NA DRODZE

    W kwietniu 2016 roku na platformie crowdsourcingowej Otwarta Warszawa uruchomiliśmy kampanię „Życzliwość na drodze”. Akcja miała na celu propagowanie dobrych manier oraz zwiększenie świadomości społecznej w zakresie bezpieczeństwa na drodze.

Powered by Projectic.pl