Roboty prowadziliśmy na fragmencie od ul. Tkaczy do ul. Szeligowskiej. Tradycyjnie zaczęliśmy je od sfrezowania starego, pełnego ubytków i kolein asfaltu. Następnie przystąpiliśmy do czyszczenia nawierzchni i skropienia jej emulsją asfaltową, aby połączyła nową warstwę wiążącą. Potem ponownie użyliśmy emulsji i ułożyliśmy warstwę ścieralną. Minionej nocy całość prac zakończyło malowanie oznakowania poziomego oraz usunięcie znaków pionowych i wygrodzeń, ustawionych w związku z objazdem.
Nie ustajemy z remontami
Biegnąca od granicy Warszawy ul. Połczyńska ma dwie jezdnie i liczy ok. 4 km długości. Aby minimalizować utrudnienia w ruchu, trasę remontujemy etapami. W zeszłym roku odnawialiśmy odcinek w rejonie przejazdu kolejowego na wysokości ul. Hubalczyków, a w 2019 r. wymieniliśmy nawierzchnię na fragmencie Rotundy – Dźwigowa i Szeligowska – Rotundy.
Ulica Połczyńska była w tym roku kolejną, na której wymieniliśmy wyeksploatowaną nawierzchnię. Wcześniej asfaltowaliśmy m.in. rondo Żaba, północną jezdnię ul. Słomińskiego (od Dworca Gdańskiego do ronda Zgrupowania AK „Radosław”) czy ulice Szwedzką, Białołęcką i Krzyckiego.