Dylatacja w Dolinie Służewieckiej wymieniona - Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie

Wyszukiwarka

Menu główne

10-09-2020

Dylatacja w Dolinie Służewieckiej wymieniona

Zakończyła się wymiana dylatacji wiaduktów w ciągu ul. Dolina Służewiecka nad al. Komisji Edukacji Narodowej oraz ul. Koński Jar. Pozostały jedynie prace kosmetyczne, które nie utrudnią kierowcom jazdy. Stała organizacja ruchu została przywrócona.

Zakończyła się wymiana dylatacji wiaduktów w ciągu ul. Dolina Służewiecka nad al. Komisji Edukacji Narodowej oraz ul. Koński Jar.

Roboty na wiaduktach prowadzono przez całe wakacje. Wymiana urządzenia dylatacyjnego jest bowiem skomplikowanym procesem, który wymaga zachowania określonych reżimów technologicznych. Tak też było w tym przypadku.

Po usunięciu starego urządzenia i nałożeniu nowego wylaliśmy beton. Potrzebował on kilku dni na związanie. Po tym etapie nałożyliśmy izolację i ułożyliśmy nawierzchnię. Prace postępowały sprawnie, sprzyjała nam też pogoda. W efekcie, przy jednoczesnym ścisłym trzymaniu się wspomnianych reżimów, wyprzedziliśmy harmonogram i wymianę dylatacji wiaduktów w ciągu ul. Dolina Służewiecka nad al. Komisji Edukacji Narodowej oraz ul. Koński Jar udało się skończyć przed terminem.

Aby jak najmniej utrudniać kierowcom jazdę w tym rejonie, prace przeprowadzaliśmy etapami. Podzieliliśmy je na trzy części. Dzięki temu droga w obrębie wiaduktu nie została całkowicie zamknięta, a etapowo wyłączaliśmy z użytkowania kolejne pasy. Od wtorku obowiązuje już stała organizacja ruchu. Pozostały jedynie prace kosmetyczne, ale poza obszarem jezdni.

Pracujemy na wiadukcie przy ul. Wolskiej

Wciąż trwa wymiana dylatacji wiaduktów w ciągu ul. Wolskiej na wysokości skrzyżowania z ulicami Kasprzaka i Redutową. Prace dotyczą dwóch przepraw przebiegających górą nad poprowadzonym w wykopie fragmencie ul. Kasprzaka. Wiążą się także z poprawą izolacji, naprawą ścian oporowych i wymianą nawierzchni jezdni na obiekcie.

Obecnie prowadzone są prace związane z montażem stalowych dylatacji modułowych. Po ich zabetonowaniu nałożymy izolację płyty wiaduktu, a następnie odtworzymy nawierzchnię. Zakończenie wszelkich prac planowane jest na pierwszą połowę października.

Powered by Projectic.pl