763 roboty drogowe wykonane były na drogach należących do ZDM, pozostałych 257 zdarzeń dotyczyło zabezpieczenia awarii w pasie drogowym nie znajdującym się w naszym zarządzie. W sumie zużyto 6620 kg masy na zimno. Najwięcej masy na zimno zużyto ogółem na drogach powiatowych, w sumie 2760 kg, należy jednak pamiętać, że dróg powiatowych jest najwięcej, łącznie 453 km, na drogach wojewódzkich – 1670 kg, a na drogach krajowych 2190 kg.
Najczęściej w 2013 r. dzwonili do nas mieszkańcy, w sumie 8943 zgłoszeń, co daje blisko 29 proc. wszystkich zgłoszeń ogółem, na drugim miejscu z wynikiem 4496 zgłoszeń był dyżurny techniczny miasta, na trzecim, z wynikiem 1808 zgłoszeń, Straż Miejska. Z jakimi sprawami dzwoniono najczęściej? Najwięcej zgłoszeń 8614, dotyczyło oświetlenia ulicznego, 5966 razy dzwoniono do Pogotowia Drogowego w sprawie sygnalizacji świetlnej, a 3515 telefonów i maili dotyczyło uszkodzonej nawierzchni. W sumie przez cały rok Pogotowie Drogowe otrzymało 31 224 zgłoszeń.
Przypominamy, że od 4 listopada 2013 r. ruszył projekt Centrum Komunikacji Społecznej, Warszawa 19115, który jest inicjatywą polegającą na wspólnym kontakcie Urzędu Miasta, urzędów dzielnic i miejskich jednostek. Warszawa 19 115 to przede wszystkim jeden, wspólny dla całego miasta numer telefonu, za pośrednictwem którego mieszkańcy mogą uzyskać informację na temat funkcjonowania Urzędu Miasta i miejskich jednostek, usług (procedur i etapów realizacji spraw), planowanych wydarzeń, organizacji imprez kulturalnych czy remontów. Pod numerem 19115 można zgłosić każdą sprawę wymagającą interwencji administracji miejskiej, z wyjątkiem interwencji związanych z bezpośrednim zagrożeniem życia, które obsługiwane są przez numer alarmowy 112.