Oświetlenie uliczne, sygnalizacja świetlna, awaryjne uszkodzenia nawierzchni jezdni i chodników, braki w oznakowaniu poziomym – to najczęściej pojawiające się zgłoszenia. W ubiegłym roku podjęliśmy 1020 interwencji, które zakończyły się zabezpieczeniem awarii.
Do zabezpieczenia awarii dotyczących wykruszeń nawierzchni jezdni zużyliśmy 9625 kg masy asfaltowej na zimno. To najprostszy i najszybszy (ale doraźny) sposób uzupełniania ubytków w nawierzchni zagrażających bezpieczeństwu ruchu kołowego. W sytuacji, kiedy awaria występuje na drodze, która nie jest w naszym zarządzie, Pogotowie Drogowe niezwłocznie zabezpiecza teren i przekazuje informację do właściwej jednostki. Jeśli droga znajduje się w naszym zarządzie, docelową naprawę asfaltem lanym zlecamy naszemu wykonawcy.
W kontakcie
Jesteśmy w stałym kontakcie z mieszkańcami. W 2018 roku otrzymaliśmy ponad 36 tys. zgłoszeń (zarówno od mieszkańców, jak i od innych jednostek miejskich). Zdecydowana większość za pośrednictwem Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115.
Mieszkańcy najczęściej zgłaszali awarie oświetlenia i sygnalizacji świetlnej oraz braki w oznakowaniu poziomym i ubytki w nawierzchni jezdni czy chodnika.
Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia. Telefony i maile od mieszkańców pozwalają nam działać jeszcze sprawniej i jeszcze szybciej zabezpieczać awarie. Zachęcamy do jeszcze częstszego zgłaszania awarii za pośrednictwem Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115.