W najbliższy poniedziałek (16 marca) rusza konkurs Zarządu Dróg Miejskich z wiedzy dotyczącej zasad ruchu drogowego w ramach kampanii “3Kolory”. Konkurs odbędzie się na antenie Radia Kolor oraz udziałem Partnerów Konkursu, a zarazem Parnerów Kampanii. Główny założeniem konkursu jest promocja zasad ruchu drogowego w Warszawie. Konkurs został podzielony na kilka etapów. Pierwszy potrwa od 16 do 20 marca, w którym uczestnicy będą odpowiadać na pytania zadane na antenie Radia Kolor. Pierwsze trzy osoby, które odpowiedzą poprawnie na wszystkie pytania i zrobią to najszybciej, przejdą do drugiego etapu, praktycznego.
Etap praktyczny to jazda samochodem po mieście zgodnie z przepisami. Każdy z uczestników tego etapu otrzyma nowy samochód od VW Sobiesław Zasada Uczestnik, przejdzie szkolenie z jazdy ekologicznej w labolatorium “Świadomy Kierowca”, a także otrzyma bon paliwowy o wartości 500 zł (pięćset złotych) od Skandia Życie Towarzystwo Ubezpieczeń SA. Jazda każdego z uczestników będzie opisywana na blogu prowadzonym na stronie Radia Kolor. Każdy blog będzie oceniany przez odwiedzających stronę. Osoba, która zbierze największą liczbę ocen blogu uzyska nagrodę główną. Drugie i trzecie miejsce nie zostanie bez nagrody. Kluczyki do aut zostaną przekazane w dniu 31 marca 2015 r. w Teatrze Kamienica. Drugi etap konkursu potrwa dwa tygodnie.
Pierwszą nagrodą będą 2 (dwa) bilety na wyścigi samochodów w klasie turystycznej na torze rajdowym Lausitzring (Niemcy), które odbędą się w dniach 30 i 31 maja 2015 wraz z noclegiem dla dwóch osób w dniach od 29 do 31 maja 2015 r. – nagroda ufundowana przez Dekra Polska Sp. z o.o. Dodatkową nagrodą będzie bon paliwowy na dojazd do toru w Lausitzring w wysokości 500 zł od Skandia Życie Towarzystwo Ubezpieczeń SA.
Drugą nagrodą będą 2 (dwa) pakiety w klasie VIP na Lotos 72. Rajd Polski 2015, który odbędzie w dniu 5 lipca 2015 roku w Mikołajkach – nagroda ufundowana przez Polski Związek Motorowy.
Trzecią nagrodą będzie 5 (pięć) godzin jazdy doszkalającej na torze Automobilklubu Polski w Warszawie – nagroda ufundowana przez Automobilklub Polski.
Kampania społeczna “3 Kolory” skierowana jest do kierowców w ramach Dekady Działań na Rzecz Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego 2011-2020. Celem kampanii jest obniżenie przypadków wjazdu samochodów podczas nadawania sygnału czerwonego, przypomnienie kolorów nadawanych przez sygnalizator, wymazanie określeń “późno-pomarańczowe” czy “różowe”. Ambasadorami kampanii będą Jarosław Gugała – szef Wydarzeń Polsat i Piotr Kraśko – szef Wiadomości TVP. Niestety, z uwagi na doniesienia prasowe, musieliśmy zrezygnować z trzeciego ambasadora, Kamila Durczoka, redaktora naczelnego Fakty TVN. Ambasador Brytyjski objął kampanię “3Kolory” patronatem honorowym.
Regulamin konkursu zostanie opublikowany w dniu 16 marca 2015 r. na stronie www.3kolory.waw.pl