Oświetlenie uliczne, sygnalizacja świetlna, awaryjne uszkodzenia nawierzchni jezdni i chodników, znaki drogowe – to najczęściej pojawiające się zgłoszenia w lutym. Było ich odpowiednio – 961, 349, 295 i 106 oraz 250 (znaki drogowe). Często pojawiały się także zgłoszenia dotyczące reklam w pasie drogowym i zajęcia pasa (83 i 65).
Sprawy dotyczące uszkodzeń nawierzchni przekazywaliśmy do realizacji Zakładowi Remontów i Konserwacji Dróg. Awarie zagrażające bezpieczeństwu uczestników ruchu usuwaliśmy na miejscu, zużywając do tego 775 kg masy asfaltowej na zimno (95 zabezpieczonych awarii). Z kolei naprawę oświetlenia zlecaliśmy pogotowiu oświetleniowemu, a zgłoszenia dotyczące sygnalizacji świetlnych do pogotowia sygnalizacji.
Jesteśmy w stałym kontakcie z mieszkańcami. Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia. Telefony i maile od mieszkańców pozwalają nam działać jeszcze sprawniej i jeszcze szybciej zabezpieczać awarie. Od 1 stycznia wszystkie sprawy dotyczące awarii można zgłaszać za pośrednictwem Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115. Przestał bowiem funkcjonować osobny numer telefonu do Pogotowia Drogowego. Zmiana dodatkowo usprawni proces obsługi mieszkańców.