Łącznie skontrolowaliśmy 231 reklam. W wyniku tych działań zostało usuniętych 100 nośników, umieszczonych w pasie drogowym bez zgody zarządcy drogi.
Wszczęto też 113 postępowań administracyjnych zmierzających do ukarania właścicieli nielegalnych nośników oraz wydano 114 decyzji administracyjnych nakładających kary.
Kontrole, które prowadzą nasi pracownicy, są bardzo często wynikiem wcześniejszych zgłoszeń mieszkańców. Jak można to zrobić? Najprościej i zarazem najskuteczniej jest interweniować w Miejskim Centrum Kontaktu pod numerem 19115. Zachęcamy do korzystania z tego właśnie sposobu.
Nielegalne nośniki, które zostały usunięte, trafiają do naszego magazynu. Tam czekają na właściciela. Jako ZDM kierujemy do niego prośbę o odbiór. Naliczamy też koszty usunięcia, transportu i przechowywania, które właściciel musi pokryć. Nośniki nieodebrane lub takie, których właściciela nie udało się ustalić, są sukcesywnie utylizowane.