Po obu stronach jezdni na odcinku od ul. Kawęczyńskiej do ul. Otwockiej powstał pas rowerowy oraz pasy do parkowania. Dzięki przeniesieniu parkujących samochodów z chodnika na jezdnię, piesi zyskali więcej przestrzeni.
Zasadniczą zmianą w tym rejonie jest nowa sygnalizacja świetlna, którą właśnie uruchomiliśmy. Światła zostały wyposażone w detekcję pojazdów, pieszych i rowerzystów. Są też skoordynowane ze skrzyżowaniem z ul. Białostocką i działają w akomodacji, dostosowując się do natężenia ruchu. Wyposażyliśmy je w dedykowane sygnalizatory dla rowerów, które umożliwiają zachowanie ciągłości pasa rowerowego na skrzyżowaniu.
Dzięki tym zmianom ulica stanie się drogą o bardziej lokalnym charakterze. Jest to możliwe dzięki przeniesieniu ruchu międzydzielnicowego na otwarte niedawno przedłużenie ul. Kijowskiej. Wcześniej ten ruchu obsługiwała ul. Radzymińska.
Warto dodać, że brakujący odcinek chodnika po wschodniej stronie Radzymińskiej, od ul. Otwockiej pod wiaduktem kolejowym do ul. Naczelnikowskiej, powstanie wiosną 2018.