Ul. W. Sławka odnowiliśmy na odcinku od ul. K. Pużaka do ul. Dzieci Warszawy. Punktem wyjściowym był remont całkowicie wyeksploatowanej i w wielu miejscach pozapadanej nawierzchni. Przyczynił się do tego sposób asfaltowania tej ulicy jeszcze w poprzednim ustroju – asfalt został ułożony bezpośrednio na trylince.
Dlatego wykonawca (Balzola) po sfrezowaniu starego asfaltu przystąpił do rozebrania ulokowanych pod spodem sześciokątnych płyt betonowych. Pierwotny plan zakładał wykonanie od nowa podbudowy zasadniczej drogi i warstwy podbudowy asfaltowej. Jednak po ściągnięciu trylinki okazało się, że znajdująca się pod nimi warstwa konstrukcji drogi jest w bardzo złym stanie i również ona wymaga nowego przygotowania. Konieczne stało się więc zrobienie jezdni praktycznie od zera. To znacznie zwiększyło zakres prac i jednocześnie wydłużyło czas ich trwania. Dlatego asfaltowanie rozpoczęło się w drugiej połowie września, a zakończyło na początku października.
Komfort i bezpieczeństwo pieszych
Otwarcie ruchu na ul. W. Sławka nie kończyło jednak remontu. Balzola nadal prowadziła tam prace, które wiązały się z porządkowaniem parkingu nieopodal północno-zachodniego narożnika ulic W. Sławka i B. Wapowskiego oraz placem postojowym pod sklepem Warus. Oba miejsca są odnowione. Ostatnim elementem inwestycji była finalizacja remontu chodnika – został wymieniony po stronie zachodniej między ulicami B. Wapowskiego a Bohaterów Warszawy i od wjazdu pod sklep Warus do ul. Dzieci Warszawy.
Remont wykorzystaliśmy do poprawy bezpieczeństwa najmniej chronionych uczestników ruchu, czyli pieszych. Jedno z przejść, znajdujące się na wysokości Szkoły Podstawowej nr 4 im. W. Broniewskiego, przesunęliśmy nieco w stronę południową. Dzięki temu pasy ominęły dwie studzienki kanalizacyjne, które jeszcze do niedawna się w nie „wcinały”. Wszystkie zebry na remontowanym odcinku wyposażyliśmy w azyle z kostki, które zastąpiły wcześniejsze, mało estetyczne azyle z czerwonych prefabrykatów.