Organizacja dostaw materiałów budowlanych w projekcie Resolve - Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie

Wyszukiwarka

Menu główne

18-09-2019

Organizacja dostaw materiałów budowlanych w projekcie Resolve

Jak organizować dostawy materiałów budowlanych na place budowy w silnie zurbanizowanych obszarach Warszawy? W ramach projektu Resolve możliwych rozwiązań do zastosowania w Warszawie szukali urzędnicy (w tym z ZDM), przedsiębiorcy i dostawcy.

Most Siekierkowski widziany z lotu ptaka.

Na spotkaniu wspólnie zastanawialiśmy się, w jaki sposób ograniczyć ilości pojazdów i ich negatywnego wpływu na środowisko przy równoczesnym zapewnieniu realizacji dostaw w łatwy i szybki sposób. W najbliższym czasie planujemy spotykać się i wymieniać doświadczeniami z wieloma innymi podmiotami, które zajmują się zrównoważoną mobilnością.

W dyskusji uczestniczyli przedstawiciele z Biura Polityki Mobilności i Transportu, z Wydziału Infrastruktury dla dzielnic Śródmieścia i Mokotowa oraz firmy, które zajmują się wdrożeniami z zakresu optymalizacji logistyki placów budów w Warszawie i innych europejskich miastach.

Projekt Resolve jest realizowany do 2021 roku, w ramach programu Interreg Europe, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Jego celem są działania w obszarze zrównoważonej mobilności związanej z handlem detalicznym. W projekcie tym są łączone badania przestrzeni miejskiej i wiedzy eksperckiej z doświadczeniami różnych grup – mieszkańców, przedsiębiorców i dostawców.

Więcej o projekcie Resolve przeczytacie tutaj.

 

Powered by Projectic.pl