Pogotowie Drogowe ZDM - bilans marca 2025 - Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie

Wyszukiwarka

Menu główne

18-04-2025

Pogotowie Drogowe ZDM – bilans marca 2025

Utrzymanie stołecznych dróg to jedno z naszych głównych zadań. Dlatego też co roku przeprowadzamy mniejsze i większe remonty i przebudowy. Czasami jednak pojawiają się awarie, które trzeba usunąć jak najszybciej. To zadanie dla naszego Pogotowia Drogowego, które w marcu otrzymało 4 821 zgłoszeń oraz zabezpieczyło 67 awarii, które bezpośrednio zagrażały bezpieczeństwu ruchu.

Zarządowi Dróg Miejskich w Warszawie podlega ponad 800 km stołecznych dróg. Zależy nam na tym, aby były bezpieczne i komfortowe dla wszystkich ich użytkowników. Stąd też wszystkie są stale monitorowane pod kątem występujących awarii infrastruktury drogowej.

Usuwaniem awarii wymagających szybkiego i doraźnego działania zajmuje się nasze Pogotowie Drogowe, czyli jedyna tego rodzaju jednostka w Polsce. W marcu roku otrzymało 4 821 zgłoszeń.

Na podstawie tych zgłoszeń podejmowane są kontrole i – w razie potrzeby – interwencje. W marcu zakończyły się m.in. wykorzystaniem 625 kg masy bitumicznej do naprawy nawierzchni oraz zabezpieczeniem 67 awarii, które bezpośrednio zagrażały bezpieczeństwu ruchu.

Powiększ obraz:

Spośród wspomnianych zgłoszeń 1 140  to własne obserwacje naszych pracowników codziennie kontrolujących stołeczne drogi.

Awarie mogą nam zgłaszać również mieszkańcy za pomocą systemu Warszawa 19 115. W marcu otrzymaliśmy aż 2 183 zgłoszenia. Dotyczyły m.in. uszkodzenia nawierzchni jezdni i chodnika, niedziałającej sygnalizacji, niedziałającego oświetlenia ulicznego, oznakowania.

Pogotowie Drogowe - podsumowanie działań 2025

Powered by Projectic.plotwiera się w nowej karcie