Mieszkańcy najczęściej zgłaszali wykruszenia w jezdni, na chodnikach czy drogach dla rowerów. 594 razy wskazywali konkretne miejsca kwalifikujące się do naprawy. Tak duża liczba zgłoszeń spowodowana była okresem pozimowym i tzw. „przejściem przez zero”, czyli częstą zmianą temperatury powietrza z ujemnej na dodatnią, co przy zachowaniu wysokiej wilgotności sprzyjało rozsadzaniu nawierzchni przez zamarzającą wodę. Awarie zagrażające bezpieczeństwu ruchu drogowego usuwamy w ciągu 24 godzin. Pozostałe są naprawiane w czasie od 3 do 9 dni, w zależności od kategorii drogi (krajowe, wojewódzkie, powiatowe).
Bardzo wiele zgłoszeń (571) dotyczyło awarii latarni. Zgłoszenia o treści „ciemno na ulicy” oznaczały najczęściej awarię bezpiecznika lub przepaloną żarówkę. Oświetlenie uliczne jest naprawiane przez konserwatorów ZDM w ciągu doby.
Mieszkańcy zgłaszali także niedziałającą sygnalizację świetlną (388 zgłoszeń). Przyczyną awarii były przepalone żarówki oraz błąd w działaniu oprogramowania sterującego sygnalizacją. Konserwatorzy na takie zgłoszenia reagują w ciągu 2-3 godzin, a w przypadku poważniejszych awarii (np. wymiana sterownika) czas naprawy może wynieść 24 godziny.
Pozostałe zgłoszenia dotyczyły m.in. zmian organizacji ruchu, zajęcia pasa drogowego, zalanej jezdni, parkometrów SPPN, rowerów Veturilo czy uszkodzonych wind.
Od początku roku do ZDM wpłynęło 4729 zgłoszeń. Tegoroczny marzec był rekordowy pod tym względem – 2320 zgłoszeń w jednym miesiącu to najwięcej od momentu uruchomienia Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115. Dla porównania w marcu ubiegłego roku było 1085 zgłoszeń.
Zgłoszenia o awariach można zgłaszać przez całą dobę do Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115 za pośrednictwem aplikacji na smartfony lub pod numerem telefonu 19115 (opłata standardowa wg stawki operatora). Inną formą kontaktu jest portal warszawa19115.pl, adres mailowy kontakt@um.warszawa.pl lub czat warszawa19115.pl/web/portal/chat.