Ruszył remont na ul. Ciszewskiego - Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie

Wyszukiwarka

Menu główne

11-08-2025

Ruszył remont na ul. Ciszewskiego

Rozpoczęliśmy prace na ursynowskiej ul. Ciszewskiego. Inwestycja obejmuje odcinek między ul. Pileckiego a skrzyżowaniem z ulicami Rosoła i Rodowicza „Anody”. Zaczynamy od przebudowy chodników i drogi dla rowerów. Poza nimi zajmiemy się także nawierzchnią jezdni oraz rozpłytowaniami.

Stare, pofałdowane, wybrukowane, a fragmentami jeszcze nawet wyasfaltowane. Tak prezentują się chodniki wzdłuż ul. Ciszewskiego na Ursynowie. To się jednak niedługo zmieni. Właśnie rozpoczęliśmy ich przebudowę. Wykonawca – firma Falbruk – zaczął od fragmentu między al. Komisji Edukacji Narodowej a skrzyżowaniem z ulicami Rodowicza „Anody” i Rosoła.

Pieszo i rowerem wzdłuż ul. Ciszewskiego

Po północnej stronie ul. Ciszewskiego prace obejmą cały ciąg pieszy między ul. Pileckiego a skrzyżowaniem z ulicami Rosoła i Rodowicza „Anody”. Na odcinku od al. Komisji Edukacji Narodowej jego przebieg przejdzie ponadto drobną korektę. Do tego zaplanowaliśmy remont przystanków „Magellana” 02, „Strzeleckiego” 04 i „Ursynów Płd.” 01.

 

Nową nawierzchnię położymy też na chodniku po południowej stronie ul. Ciszewskiego między al. KEN a skrzyżowaniem z ulicami Rosoła i Rodowicza „Anody”. Natomiast fragment przy skrzyżowaniu z ul. Pileckiego zmieni nieco przebieg. Ma to związek ze zmianami na tamtejszej drodze dla rowerów. Dzięki usunięciu nielegalnie stojących pasie drogowym pawilonów możemy w końcu ją wyprostować.

Wyprostowanie fragmentu drogi dla rowerów przy ul. Pileckiego to nie koniec rowerowych zmian wzdłuż ul. Ciszewskiego. Zakres robót obejmuje także remont drogi – z małymi korektami przebiegu – po północnej stronie ulicy od al. KEN do skrzyżowania z ulicami Rosoła i Rodowicza „Anody”. Te prace również już się rozpoczęły.

Bez dziur w jezdni i zbędnego betonu

Nowa nawierzchnia pojawi się na chodnikach i drodze dla rowerów, ale także na jezdni. Frezowanie zaplanowaliśmy między ul. Pileckiego a skrzyżowaniem z ulicami Rosoła i Rodowicza „Anody”, w tym na wschodniej połowie skrzyżowania z ul. Pileckiego oraz całymi skrzyżowaniami z ul. Dereniową, al. KEN oraz ul. Cynamonową. Dla kierowców wybudujemy także zatokę z miejscami postojowymi po północnej stronie ulicy, w pobliżu ul. Pileckiego.

W tym wszystkim nie zapomnieliśmy również o zieleni. Dzięki rozpłytowaniu zbędnego betonu pojawi się jej więcej w północno-zachodnim narożniku skrzyżowania z ulicami Rodowicza „Anody” i Rosoła oraz w rejonie przystanku „Ursynów Płd.” 01. Skujemy także krótki i niepotrzebny skrajny lewy pas za skrzyżowaniem z ul. Cynamonową w stronę al. KEN. Skrajny prawy – również rozpoczynający się za skrzyżowaniem – zostanie natomiast skrócony. Po zmianach będzie zaczynał się od skrzyżowania z ul. Związku Walki Młodych, a na skrzyżowaniu z al. KEN będzie można tylko skręcić z niego w prawo. Dzięki skróceniu pasa powstanie zatoka autobusowa oraz miejsce na dodatkową zieleń.

Powered by Projectic.pl