Stawiamy na estetyczną reklamę - Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie

Wyszukiwarka

Menu główne

10-02-2016

Stawiamy na estetyczną reklamę

Sposobów na miejską reklamę jest wiele. Sukcesywnie zwalczamy jej nielegalne formy, ale oferujemy też alternatywę. Systemowe Punkty Informacji Płatnej umożliwiają firmom dobrze widoczną reklamę w spójnej i estetycznej formie.

Punkty Informacji Płatnej wchodzą w skład Miejskiego Systemu Informacji, zarządzanego przez ZDM. Pierwsze takie tablice pojawiły się w Warszawie w 2014 roku. System jest dedykowany dla klientów komercyjnych, m.in. o charakterze handlowym i usługowym.

Obecnie w całym mieście jest ok. 190 Punktów Informacji Płatnej. Ponieważ cieszą się one popularnością, chcemy rozwijać system – docelowo punktów może być ok. 700. Każdy element systemu podzielony jest na 4 panele. Na każdym z nich umieszczany jest logotyp oraz informacja kierująca, ułatwiająca dotarcie do wskazywanego obiektu.

Operatorem obsługującym Punkty Informacji Płatnej jest firma ADPOL. Do jej zadań należy pozyskiwanie podmiotów zainteresowanych umieszczeniem reklamy, zawieranie umów z klientami, wykonanie, montaż oraz obsługę paneli Punktów Informacji Płatnej. Tablice funkcjonują na podstawie zgód wydawanych przez ZDM.

Funkcjonowanie Punktów Informacji Płatnej przekłada się na konkretne wpływy do budżetu miasta. W 2015 roku było to łącznie 403 795 zł.

Powered by Projectic.pl