We wrześniu przeprowadziliśmy 1057 kontroli, podczas których sprawdziliśmy 780 reklam. W wyniku naszych działań z pasa drogi zniknęły 174 nielegalne obiekty, w tym 124 reklamy.
Wszczęto łącznie 127 postępowań administracyjnych zmierzających do ukarania właścicieli nielegalnych nośników (94 dotyczyło reklam) oraz wydano 145 decyzji administracyjnych nakładających kary.
Kontrole, które prowadzą nasi pracownicy są bardzo często wynikiem wcześniejszych zgłoszeń mieszkańców. Najprostszym i zarazem najskuteczniejszym sposobem przesłania zgłoszenia jest Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115, za pośrednictwem aplikacji, strony internetowej lub telefonicznie.
Usunięte nośniki reklamowe trafiają do magazynu ZDM, gdzie czekają na właściciela. Kierujemy do niego prośbę o odbiór. Naliczamy też koszty usunięcia. Nośniki nieodebrane lub takie, których właściciela nie udało się ustalić, są sukcesywnie utylizowane.