Na zdjęciu obok widać pomost wewnętrzny, na wysokości pierwszego przęsła nad wodą, od strony Śródmieścia. Po lewej stronie biegną dwie rury gazowe, po prawej widać jedną z dwóch rur ciepłowniczych o średnicy wewnętrznej DN 900, pokrytą izolacją oraz blachą ochronną. Za nimi poprowadzona jest jeszcze sieć wodociągowa o średnicy DN 1000.
Na zdjęiu poniżej pomost roboczy na części stalowej mostu. Na zdjęciu widać dwie rury gazowe DN 200 (górna rura) i DN 300 (dolna rura), pokryte powłoką w kolorze żółtym. U góry widać płytę ortotropową mostu z charakterystycznymi żebrami podłużnymi w kształcie korytek przyspawanych do blachy pomostu oraz poprzecznicami, przez które przechodzą korytka. To właśnie te elementy konstrukcji stalowej sprawiają, że płyta pomostu jest sztywna. Na poprzecznicach widoczne są styki montażowe pokryte międzywarstwą – kolor szary. Pozostała część konstrukcji w jasnym kolorze pokryta jest pełnym systemem zabezpieczenia antykorozyjnego.