Dialog pozwolił na skonfrontowanie potrzeb Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie z możliwościami ich realizacji przez rynek potencjalnych wykonawców. Dzięki niemu możliwe było też określenie czynników wpływających na jakość oraz wartość składanych ofert, a także uzyskanie wiedzy użytecznej m.in. przy formułowaniu zapisów specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia np. dotyczącej rodzaju urządzeń i zastosowanych w nich rozwiązań technicznych oraz problemów jakie mogą wystąpić w tego typu rozwiązaniach.
1. W dniach 26.07.2017 – 10.08.2017 odbyły się indywidualne 1,5 godzinne spotkania z 12 podmiotami.
2. W dniach 10.10.2017 – 23.10.2017 odbyły się indywidualne 3 godzinne spotkania z 7 podmiotami.
3. W dniu 14.11.2017 odbyło się 4 godzinne wspólne spotkanie z 4 podmiotami.
Usługa e-parkowanie polega na kontroli zajętości miejsc postojowych za pomocą systemu kamer lub czujników. Za pomocą tej usługi możliwe jest też informowanie kierowców o statusie wybranych miejsc oraz naprowadzaniu na wolne miejsce przy użyciu urządzeń wyposażonych w GPS i Internet.