Zmieniamy się dla Was - Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie

Wyszukiwarka

Menu główne

08-01-2018

Zmieniamy się dla Was

Zmieniamy się dla mieszkańców. Aby jeszcze sprawniej wykonywać powierzone nam zadania, stale podnosimy jakość świadczonych przez nas usług. Nasze działania dostosowujemy do najnowszych międzynarodowych norm jakości. Potwierdza to kolejny certyfikat przyznany nam przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji.

Zarząd Dróg Miejskich na bieżąco dostosowuje normy działania, zarówno do zmieniających się potrzeb rynku, jak też oczekiwań mieszkańców Warszawy. Chcemy cały czas podnosić standard pracy, stąd decyzja o przyjęciu systemu zarządzania jakością zgodnego z wymogami nowej normy ISO 9001:2015.

System oparty na normie ISO 9001:2015 pozwala na usprawnienie procesów zarządzania jednostką. Przyczynia się do usprawnienia komunikacji wewnątrz organizacji, jasnego podziału obowiązków i odpowiedzialności, zwiększenia efektywności i lepszego wykorzystania potencjały kadry i pracowników.

Od kilku lat prowadzimy politykę usprawniania obsługi w naszym urzędzie. Działamy zgodnie z prawem i etyką, chcielibyśmy, aby każdy mieszkaniec mógł jak najszybciej załatwić w naszym urzędzie swoją sprawę. Zależy nam na podnoszeniu kwalifikacji naszych pracowników po to, aby każdy mógł być sprawnie w urzędzie obsłużony, a każda zawiłość prawna jak najszybciej rozwiązana i wytłumaczona. Dążymy do stworzenia urzędu przyjaznego dla mieszkańca, w którym sprawy są załatwiane bez problemów, a jeśli takie się pojawią, mieszkaniec może liczyć na naszą pomoc w ich rozwiązaniu. Usprawniamy system wydawania abonamentów, identyfikatorów, czy innych decyzji, jak również wprowadzamy nowe rozwiązania poprawiające obsługę.

Dzięki wprowadzeniu dedykowanych konkretnym sprawom adresów mailowych, kontakt z nami jest jeszcze prostszy. Jesteśmy otwarci dla mieszkańców. Dyrektorzy ZDM spotykają się z zainteresowanymi osobami na specjalnie wyznaczonych dyżurach. W 2016 roku uruchomiliśmy specjalna usługę powiadomień za pośrednictwem wiadomości sms. Każdemu mieszkańcowi, który składa u nas wniosek o wydanie abonamentu parkingowego lub identyfikatora, wysyłamy smsa informującego o zbliżającym się terminie ważności abonamentu lub o możliwości odebrania identyfikatora.

Jakość świadczonych przez nas usług jest na bieżąco kontrolowana przez zewnętrznych audytorów. Potwierdza to certyfikat przyznany nam przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji. To obiektywna wersyfikacja, dzięki której każdy mieszkaniec ma pewność, że działania urzędu są zgodne z prawem i międzynarodowymi standardami norm ISO. Obiecujemy, że w tym roku w dalszym ciągu będziemy starali się podnosić jakość świadczonych przez nas  usług i stale będziemy unowocześniać urząd jako miejsce przyjazne przede wszystkim dla mieszkańca.

Powered by Projectic.pl