Czemu służy dialog techniczny? Dzięki niemu możliwie szybko uda nam się ustalić wszelkie istotne kwestie, które powinny znaleźć się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w zakresie opisu przedmiotu zamówienia. Chcemy też skonfrontować nasze potrzeby z możliwościami ich realizacji na rynku.
Przedmiotem dialogu technicznego jest w tym przypadku usługa e-parkowanie, polegająca na kontroli zajętości miejsc postojowych za pomocą systemu kamer lub czujników. Za pomocą tej usługi możliwe jest też informowanie kierowców o statusie wybranych miejsc oraz naprowadzaniu na wolne miejsce przy użyciu urządzeń wyposażonych w GPS i Internet.
Wszyscy zainteresowani mogą zgłosić wolę przystąpienia do dialogu technicznego w terminie do 17 lipca 2017 r. (poniedziałek) do godz. 15.00.
Szczegółowe informacje dotyczące dialogu technicznego oraz trybu zgłaszania się zainteresowanych podmiotów znajdują się w załącznikach: Informacja o zamiarze przeprowadzenia dialogu technicznego; Regulamin dialogu technicznego dotyczącego usługi e-parkowanie; Wniosek o dopuszczenie do dialogu technicznego; Oświadczenie Uczestnika dialogu.
Podstawa prawna: w art. 31a – 31c ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.).