Kampania “10 metrów”, z którą wystartowaliśmy na początku czerwca, skierowana była do kierowców i miała na celu zwrócenie uwagi na zagrożenie wynikające z nielegalnego parkowania samochodów w rejonie przejść. Takie zachowania to poważne zagrożenie dla bezpieczeństwa pieszych uczestników ruchu, dlatego jako ZDM sukcesywnie wprowadzamy rozwiązania na drogach, mające poprawić bezpieczeństwo pieszych. Oprócz przebudowy infrastruktury chcemy też budować świadomość społeczną i działać na wyobraźnię kierowców. Kampania społeczna “10 metrów” to kolejny zaplanowany element działań w tym zakresie.
Miesięczne zestawienia YouTube Ads Leaderboard, również w polskiej edycji, jest przygotowywane m.in. na podstawie zaangażowania widowni i liczby wyświetleń. Dotyczy spotów, które były częścią kampanii reklamowych w serwisie YouTube.
W pierwszej “piątce” czerwcowego rankingu znalazły się spoty promujące teledysk jednego z festiwali muzycznych, firmę kosmetyczną oraz serwis internetowy. Jak zauważa branżowy portal NowyMarketing, “czwarta pozycja to oryginalna kampania Zarządu Dróg Miejskich, której celem jest uzmysłowienie kierowcom, że powinni parkować minimum 10 metrów od przejść dla pieszych”.
Pełne zestawienie dostępne jest na thinkwithgoogle.com.
ZOBACZ SPOTY KAMPANII “10 METRÓW”. CZYTAJ WIĘCEJ