Chodniki będą wykonane z płyt betonowych. Kluczową kwestią podczas wymiany nawierzchni będzie likwidacja barier architektonicznych i wprowadzanie rozwiązań ułatwiających przemieszczanie się osobom z niepełnosprawnościami. Standardem w naszych wszystkich pracach jest regulacja krawężników i montaż specjalnych płyt dotykowych i ostrzegawczych. Na przystankach pojawią się specjalnie krawężniki profilowane, ułatwiające podjazd autobusu do peronu (szczegóły: https://zdm.waw.pl/aktualnosci/usuwamy-bariery-architektoniczne).
Oferty w ogłoszonym właśnie przetargu można składać do 27 kwietnia, a zakończenie prac planowane jest na 30 sierpnia. Poniżej lista pierwszych ośmiu lokalizacji:
- Na ulicy Annopol wyremontujemy chodnik po stronie zachodniej, na odcinku Inowłodzka-Odlewnicza
- Ulica Bartnicza – do remontu odcinek Wysockiego-Rembielińska, po stronie południowej
- Na ulicy Dickensa wyremontujemy odcinek Grójecka-Szczęśliwicka, po stronie południowej
- Ulica Izbicka – remont po stronie południowej, na odcinku Izerska-Kwitnącej Akacji
- Na Kondratowicza przeprowadzimy roboty na odcinku Chodecka-Ratusz (strona południowa)
- Na ulicy Łabiszyńskiej wyremontujemy obie strony ulicy na odcinku Kondratowicza-Kopijników
- Kolejna lokalizacja to ulica Meissnera na odcinku Bora-Komorowskiego-Fieldorfa (obie strony)
- Remont chodnika na ulicy Okopowej będzie dotyczył odcinka Anielewicza-Stawki, po stronie zachodniej