Roboty rozpoczęliśmy w piątek wieczorem od sfrezowania starego, pełnego ubytków i kolein asfaltu. Następnie przystąpiliśmy do czyszczenia nawierzchni i skropienia jej emulsją asfaltową, aby połączyła nową warstwę wiążącą. Potem ponownie użyliśmy emulsji i ułożyliśmy warstwę ścieralną. Minionej nocy całość prac zakończyło malowanie oznakowania poziomego oraz usunięcie znaków pionowych i wygrodzeń, ustawionych w związku z objazdem.
Naprawa nawierzchni domknęła całość zmian, jakie wprowadziliśmy jesienią zeszłego roku. Przede wszystkim przenieśliśmy parkowanie z chodnika na jezdnię. Zyskali na tym i kierowcy, bo wcześniej ze względu na stosunkowo małą liczbę miejsc parkingowych (w części utworzonych niewygodnie na chodniku) zatrzymanie samochodu w tym rejonie Powiśla nie było zbyt proste, i piesi – bo mają do dyspozycji więcej przestrzeni. Uwolnione od aut chodniki wyremontowaliśmy, a przy przejściach dla pieszych zamontowaliśmy pasy ostrzegawcze i płyty prowadzące. Ponadto zmieniliśmy geometrię wjazdu z ul. Ludnej w ul. Czerniakowską – krawężniki ułożyliśmy w nowym śladzie i przesunęliśmy nieco chodnik. Posadziliśmy także nową zieleń – m.in. róże, byliny i trawy ozdobne.
Ul. Ludna była w tym roku kolejną, na której wymieniliśmy wyeksploatowaną nawierzchnię. Wcześniej asfaltowaliśmy m.in. rondo Żaba, północne jezdnie ulic Połczyńskiej (od ul. Powstańców Śląskich do ul. Szeligowskiej) i Słomińskiego (od Dworca Gdańskiego do ronda Zgrupowania AK „Radosław”) czy ulice Szwedzką, Białołęcką, Krzyckiego i Trakt Lubelski.