Na co dzień usuwaniem awarii oświetlenia zajmują się współpracujący z ZDM konserwatorzy. Awarie zabezpiecza też – do przybycia konserwatora – Pogotowie Drogowe. Każda z nowo montowanych latarni podłączona jest do systemu zdalnego powiadamiania o uszkodzeniach. To znacznie przyspiesza naprawę. Takiego systemu nie mają jednak starsze latarnie. Chcemy to zmienić. Ogłosiliśmy dialog techniczny, dzięki któremu będziemy mogli zorientować się, jakie rozwiązania techniczne możemy zastosować.
Przedmiotem dialogu technicznego jest system zdalnej kontroli stanu technicznego infrastruktury oświetleniowej. System ma pozwalać na automatyczne przesłanie powiadomienia o awarii do wybranej lokalizacji (np. zarządcy infrastruktury oświetleniowej). Musi też być dostosowany do obecnego stanu technicznego infrastruktury oświetleniowej w Warszawie.
Do dialogu technicznego mogą przystąpić wszystkie firmy zainteresowane wdrożeniem takiego systemu. Zgłoszenia należy przesyłać w terminie do 21 maja 2018 r. do godz. 15.00 do Zarządu Dróg Miejskich.
Szczegółowe informacje dotyczące dialogu technicznego oraz trybu zgłaszania się zainteresowanych podmiotów znajdują się w załącznikach: Ogłoszenie o zamiarze przeprowadzenia dialogu technicznego; Regulamin dialogu technicznego; Wniosek o dopuszczenie do dialogu technicznego; Oświadczenie uczestnika dialogu.
Link do ogłoszenia: https://zdm.waw.pl/dialog-techniczny
Podstawa prawna: w art. 31a – 31c ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.).