Prosimy mieszkańców, aby – jeśli to możliwe – odłożyli wizyty w urzędzie.
Informacje w sprawach urzędowych można uzyskać mailowo lub telefonicznie.
- Pod ogólnym numerem telefonu 22 55 89 000 lub numerami poszczególnych wydziałów.
- Pozostałe numery są dostępne na stronie: zdm.waw.pl/dane-adresowe
Możliwość przedłużenia i uzyskania nowego abonamentu mieszkańca przez internet
- Pełny opis procedury oraz niezbędne załączniki znajdziecie tutaj.
Możliwość dokonania opłaty w opłatomatach zostaje utrzymana.
- Urządzenia są regularnie dezynfekowane.
- Zachęcamy jednak, aby dokonywać wpłat przelewem.
- Numery rachunków są dostępne na stronie: zdm.waw.pl/rachunki-bankowe
Zachęcamy do dokonywania płatności za parkowanie przy pomocy aplikacji mobilnych, bez konieczności użycia parkomatów.
Ograniczamy dostęp mieszkańców do budynków ZDM.
- Otwarta pozostaje kancelaria główna przy ul. Chmielnej 120.
- Zawieszamy do odwołania dyżury i spotkania z mieszkańcami.
Uruchomiona została specjalna miejska strona internetowa poświęcona informacjom nt. Covid-19 w Warszawie – www.um.warszawa.pl/koronawirus
Przed złożeniem dokumentacji na kancelarii prosimy o zdezynfekowanie rąk przy pomocy płynu dostępnego w dozownikach.
Punkty Obsługi Pasażerów ZTM wydające abonamenty mieszkańca są otwarte w zmienionych godzinach.
- Informacja dostępna jest na stronie: wtp.waw.pl/punkty-obslugi