Trzy dodatkowe punkty działają od 18 października. Zlokalizowane są w placówkach Urzędu Dzielnicy Ochota przy ulicach Grójeckiej 17A, Pawińskiego 30 i Białobrzeskiej 26 – są czynne w poniedziałki i piątki w godz. 9-20 oraz we wtorki, środy, czwartki i soboty w godz. 9-16.
Uruchomiono je w związku z rozszerzeniem Strefy Płatnego Parkowania Niestrzeżonego, która od 15 listopada obejmuje właśnie Ochotę i Żoliborz. Dzięki temu osoby zameldowane w tej pierwszej dzielnicy nie musiały udawać się do Punktów Obsługi Pasażerów ZTM na stacjach metra i nadkładać drogi, żeby wyrobić abonament mieszkańca.
Punkty bardzo się przydały. Jednak obecnie nie są już potrzebne, co pokazują statystyki. Jeszcze w poprzedni poniedziałek (22 listopada) skorzystało z nich łącznie 115 mieszkańców, ale od następnego dnia przychodziło ich tam znacznie mniej – 58 we wtorek, 66 w środę, 46 w czwartek i 63 w piątek. Także sobota, mimo że w te dni frekwencja była zawsze najniższa, odbiegła od normy – punkty odwiedziło w sumie 12 osób, podczas gdy tydzień wcześniej było ich 45.
W sumie w trzech dodatkowych punktach od 18 października do 27 listopada wyrobiło lub przedłużyło abonament mieszkańca 3670 osób. Największą popularnością cieszył się punkt przy ul. Grójeckiej 17A, gdzie obsłużonych zostało 1292 mieszkańców. Na drugim miejscu uplasował się punkt przy ul. Pawińskiego 30 (1236 obsłużonych mieszkańców), a na trzecim – punkt przy Białobrzeskiej 26 (1142 obsłużonych mieszkańców).
Bardzo dziękujemy Urzędowi Dzielnicy Ochota za otwarcie trzech dodatkowych punktów, w których mieszkańcy mogli załatwić sprawy związane z abonamentem mieszkańca, uprawniającym do parkowania w SPPN.