Bemowo 2016 - Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie

Wyszukiwarka

Menu główne

Bemowo 2016

Ścieżka rowerowa i remont chodnika - Radiowa

Ścieżka rowerowa i remont chodnika - Radiowa

Projekt przewiduje budowę ścieżki rowerowej oraz remont chodnika wzdłuż ul. Radiowej od skrzyżowania z Wrocławską do Powstańców Śląskich i postawienie 2 koszy na śmieci wzdłuż chodnika.

Stan realizacji:

Projekt został zrealizowany w czerwcu 2018 r. Wybudowano drogę dla rowerów i wyremontowano chodnik wzdłuż ul. Radiowej. Przyczyną opóźnienia realizacji były problemy z wyborem wykonawcy. Przetarg na opracowanie dokumentacji projektowej ogłoszono w maju 2015 i unieważniono z powodu braku ofert; przetarg ogłoszono ponownie w marcu 2016 i rozstrzygnięto. Dokumentacja projektowa została ukończona w 2017. Przetarg na budowę ogłoszono dwukrotnie (lipiec 2017 i wrzesień 2017) i dwukrotnie unieważniono z powodu braku ofert. Przetarg ogłoszono ponownie w grudniu 2017. Wpłynęła jedna oferta przekraczająca budżet Zamawiającego o 300 tys. zł. Po zwiększeniu środków w budżecie podpisano umowę z wykonawcą, który zrealizował inwestycję.

Ścieżka rowerowa i chodnik - Powstańców Śl. (2) - Bemowo 5 / Millera, pętla Nowe Bemowo-Żołnierzy Wyklętych

Ścieżka rowerowa i chodnik - Powstańców Śl. (2) - Bemowo 5 / Millera, pętla Nowe Bemowo-Żołnierzy Wyklętych

 

Projekt przewiduje budowę ścieżki rowerowej o długości 300m wzdłuż ul. Powstańców Śląskich, wzdłuż bloków przy ul. Millera oraz budowę chodnika na odcinku od skrzyżowania z Wrocławską do pętli Nowe Bemowo.

Stan realizacji:

Projekt został zrealizowany w połowie 2018 r. Powstał brakujący odcinek drogi dla rowerów oraz chodnik dla pieszych. Przyczyną opóźnienia realizacji były problemy z wyborem wykonawcy. Przetarg na opracowanie dokumentacji projektowej ogłoszono w grudniu 2015 r. i unieważniono z powodu braku ofert. Przetarg ogłoszono ponownie w marcu 2016 r. i rozstrzygnięto. Dokumentacja projektowa została ukończona w 2017 r. Przetarg na budowę ogłoszono trzykrotnie (lipiec, wrzesień i grudzień 2017 r.) i trzykrotnie unieważniono z powodu braku ofert. W lutym 2018 r. zlecono wykonanie robót Zakładowi Remontów i Konserwacji Dróg, który zrealizował roboty w połowie 2018 r.

Budowa brakującego ciągu chodnika - Powstańców Śl. - Bemowo 3 / Pirenejska do Wrocławskiej, wzdłuż płyty

Budowa brakującego ciągu chodnika - Powstańców Śl. - Bemowo 3 / Pirenejska do Wrocławskiej, wzdłuż płyty

Budowa 250 metrów chodnika wzdłuż płyty ul. Powstańców Śląskich i bloków przy ul. Pirenejskiej do skrzyżowania z ul. Wrocławską.

Stan realizacji:

Projekt został zrealizowany w połowie 2018 r. Powstał brakujący odcinek chodnika dla pieszych. Przyczyną opóźnienia realizacji były problemy z wyborem wykonawcy. Przetarg na opracowanie dokumentacji projektowej ogłoszono w grudniu 2015 r. i unieważniono z powodu braku ofert. Przetarg ogłoszono ponownie w marcu 2016 r. i rozstrzygnięto. Dokumentacja projektowa została ukończona w 2017 r. Przetarg na budowę ogłoszono trzykrotnie (lipiec, wrzesień i grudzień 2017 r.) i trzykrotnie unieważniono z powodu braku ofert. W lutym 2018 r. zlecono wykonanie robót Zakładowi Remontów i Konserwacji Dróg, który zrealizował roboty w połowie 2018 r.

Dojście do ulicy Górczewskiej z Nowych Górc-przejście nad torami do Wola Parku i stacji metra

Dojście do ulicy Górczewskiej z Nowych Górc-przejście nad torami do Wola Parku i stacji metra

Pomysł zgłoszony przez mieszkańców zakłada budowę schodów prowadzących na nasyp ul. Górczewskiej w rejonie wiaduktu kolejowego. Dzięki temu mieszkańcy ulic Grodkowskiej, Kluczborskiej i Budy nie będą musieli łamać przepisów, przekraczając tory w miejscu niedozwolonym. Dziś legalna droga dojścia na drugą stronę torów wymaga nadłożenia niemal kilometra. Schody i chodnik pozwolą się dostać bezpośrednio na wiadukt i dotrzeć m. in. do centrum handlowego, a w przyszłości także do stacji metra.

Stan realizacji:

Projekt zrealizowano. W ramach projektu wybudowano schody prowadzące na nasyp ul. Górczewskiej w rejonie wiaduktu kolejowego. Dzięki temu mieszkańcy ulic Grodkowskiej, Kluczborskiej i Budy nie muszą już łamać przepisów, przekraczając tory w miejscu niedozwolonym oraz nakładać niemal kilometra drogi. Schody i chodnik pozwolą dostać się bezpośrednio na wiadukt i dotrzeć m. in. do centrum handlowego, a w przyszłości także do stacji metra.

Bezpieczne przejście przez ul. Wrocławską

Bezpieczne przejście przez ul. Wrocławską

Projekt zakłada poprawę bezpieczeństwa pieszych poprzez zamontowanie progów zwalniających przed przejściem dla pieszych przez ul. Wrocławską (przy wylocie ul. Blatona). W ubiegłorocznym głosowaniu zdobył poparcie 1507 mieszkańców i został wybrany do realizacji. Od kilku dni progi, o które wnioskowali mieszkańcy, są już zainstalowane – po dwa z każdej strony przejścia dla pieszych. Dzięki nim mieszkańcy będą mogli bezpiecznie przechodzić w drodze na przystanek, do przychodni, kościoła czy lokalnych sklepów.

Stan realizacji:

Projekt zrealizowano. Zamontowano progi zwalniające przed przejściem dla pieszych przez ulicę Wrocławską (w okolicach przychodni zdrowia).

Powered by Projectic.pl