Ochota na rower
Projekt zakłada wyznaczenie pasa dla rowerów na ulicy Raszyńskiej od Filtrowej do Wawelskiej oraz dopuszczenie ruchu w obu kierunkach dla rowerów na małych, lokalnych ulicach Starej Ochoty.
Projekt zrealizowano. W ramach projektu dopuszczono dwukierunkowy ruch rowerów na 29 ulicach jednokierunkowych.
Realizacja projektu była opóźniona z powodu konieczności kilkukrotnego powtarzania przetargu na realizację (kwiecień 2017, październik 2017, marzec 2018) oraz wynikającej z tego konieczności aktualizacji dokumentacji projektowej.
Zmiany na ul. Raszyńskiej będą powiązane z przebudową sygnalizacji przez Tramwaje Warszawskie.
Budowa miejsc postojowych na ul. Białobrzeskiej
Przebudowa ciągu komunikacyjnego wzdłuż ul. Białobrzeskiej po stronie nieparzystej na odcinku od ulicy Rokosowskiej do ul. Częstochowskiej polegająca na wyznaczeniu nowych miejsc postojowych umiejscowionych prostopadle do osi jezdni oraz chodnika. Ponadto, przystosujemy przylegające tereny zielone na miejsca służące odpoczynkowi mieszkańców.
Projekt zrealizowano. Nowy parking powstał po nieparzystej stronie ulicy, na odcinku od ul. Rokosowskiej do ul. Częstochowskiej. Zmiany polegały na wyznaczeniu nowych miejsc postojowych, umiejscowionych prostopadle do osi jezdni oraz chodnika. W zatoce zmieściło się 36 miejsc, w tym dwa dla osób z niepełnosprawnościami.
W ramach projektu wybudowano chodnik od ul. Białobrzeskiej do ogrodzenia Szkoły Podstawowej nr 61 i wzdłuż ogrodzenia do schodów. Na terenie zielonym posadzono nowe drzewa oraz krzewy róż. Pojawił się też nowy żywopłot, oddzielający ciąg komunikacyjny i miejsca postojowe.
Zmiany przyczyniły się do uporządkowania parkowania w tym rejonie i poprawy estetyki terenu.
Budowa przejścia dla pieszych w Al. Jerozolimskich
Przejście dla pieszych w Al. Jerozolimskich (w rejonie budynków Al. Jerozolimskie 141,92,94, Niemcewicza 26) jest potrzebne mieszkańcom okolicznych bloków. Obecnie zlokalizowane przejścia dla pieszych (Spiska Białobrzeska) znajdują się daleko (ok. 400 metrów) od ww. lokalizacji.
Inżynier Ruchu nie wyraził zgody na realizację projektu bez budowy sygnalizacji. W uzgodnieniu z autorem i CKS podjęto decyzję o odstąpieniu od realizacji projektu. W zamian powstała sygnalizacja świetlna na przejściu dla pieszych przy ul. Białobrzeskiej i aktywne przejście na zebrze przy ul. Spiskiej.