Oświetlenie przejścia pieszo-rowerowego Łukowska
Projekt zakłada budowę oświetlenia nad nowo powstałym przejściem pieszo-rowerowym na wysokości pawilonów handlowych przy ul. Łukowskiej 7.
Projekt zrealizowano. Przejście dla pieszych i przejazd dla rowerów zostały doświetlone.
Świąteczne dekoracje świetlne na Gocławiu kontynuacja
Projekt przewiduje zamontowanie świątecznego oświetlenia na latarniach na 3 kolejnych skrzyżowaniach Gocławia ul. Bora Komorowskiego/Umińskiego, Fieldorfa/ Meissnera, Bora Komorowskiego/Skalskiego
Projekt zrealizowano. Świąteczne dekoracje świetlne zostały zainstalowane na wybranych latarniach i podświetlone w okresie świąteczno-zimowym.
Jaśniej i bezpieczniej dla pieszych i rowerzystów za ekranem akustycznym. Montaż dodatkowego oświetlenia
Projekt przewiduje dodatkowe oświetlenia drogi dla pieszych i rowerzystów za ekranem akustycznym pomiędzy stacją Orlen u wylotu Wersalskiej a Skwerem Ryskim.
Projekt zrealizowano. Droga dla pieszych i rowerów wzdłuż Wału Miedzeszyńskiego od Wersalskiej do Skweru Ryskiego została doświetlona.
Oświetlenie przejścia podziemnego wzdłuż Kanału Gocławskiego
Celem projektu jest oświetlenie przejścia podziemnego pod ul. Fieldorfa.
Projekt zrealizowano. Przejście pod ulicą Fieldorfa zostało oświetlone.
Najkrótszy łącznik rowerowy w Warszawie, od Międzynarodowej 32/34 do drogi rowerowej przy alei Stanów Zjednoczonych
Projekt zakłada podłączenie wyjazdu z podwórek przy ulicy Międzynarodowej do drogi rowerowej przy alei USA.
Projekt zrealizowano. W ramach projektu powstało podłączenie wyjazdu z podwórek przy ulicy Międzynarodowej do drogi rowerowej przy al. Stanów Zjednoczonych.
Usuwanie barier pieszo-rowerowych na "Słonecznym Szlaku"
Poszerzenie przestrzeni dla pieszych i rowerzystów na ciągu pieszo-rowerowym u wylotu Zwycięzców na Wał Miedzeszyński. Po zachodniej stronie Wału Miedzeszyńskiego, przy wschodnio-południowym narożniku budynku.
W ramach projektu przebudowano wjazd na jezdnię serwisową Wału Miedzeszyńskiego, dzięki czemu powiększyła się dostępna przestrzeń dla pieszych i rowerów. Przebudowano też wystającą komorę telekomunikacyjną tak, aby nie stanowiła bariery na ciągu pieszo-rowerowym.