Pasy rowerowe na ul. Tatarskiej i ul. Ostroroga

Projekt przewiduje wytyczenie jednokierunkowego pasa rowerowego na ul. Tatarskiej (północna strona) oraz jednokierunkowych pasów na ul. Ostroroga; cel – uzupełnienie w niskokosztową infrastrukturę rowerową dzielnicy Wola, od lat zaniedbanej szczególnie dla niezmotoryzowanych uczestników ruchu. Przekroje ulic pozwalają na wdrożenie organizacji ruchu z pasami rowerowymi oraz pozwolą podnieść bezpieczeństwo na ul. Tatarskiej, gdzie kierowcy regularnie przekraczają prędkość.
Projekt zrealizowano. Wytyczono jednokierunkowy pas rowerowy po północnej stronie Tatarskiej oraz jednokierunkowe pasy rowerowe na ul. Ostroroga. Prace zrealizowano przy okazji wymiany nawierzchni jezdni.
Zmiana organizacji ruchu na zjazdach z jezdni ulicy Anielewicza do zatok przy nieruchomości Anielewicza 33

Zmiana organizacji ruchu na zjazdach z jezdni ulicy Anielewicza wyeliminuje pojazdy blokujące dojazd do nieruchomości Anielewicza 33 oraz uniemożliwiające bezkolizyjne korzystanie z parkingów społecznych.
Projekt zrealizowano. Zjazdy na osiedle z ul. Anielewicza zostały wyremontowane i przebudowane. Poprawiono organizację ruchu eliminując pojazdy blokujące dojazd do nieruchomości Anielewicza 33 oraz uniemożliwiające bezkolizyjne korzystanie z parkingów społecznych.
Ścieżka rowerowa i chodnik 350m od Rondo Daszyńskiego do Kolejowej

Budowa ścieżki rowerowej asfaltowej 350m od Ronda Daszyńskiego do ul. Kolejowej, po zachodniej stronie ul. Towarowej, wraz z remontem chodnika.
Na odcinku rondo Daszyńskiego – Sienna projekt zostanie zrealizowany przez inwestora prywatnego w ramach realizacji inwestycji niedrogowej (kompleks biurowy). Na odcinku Sienna-Kolejowa droga dla rowerów została wybudowana w 2018 r.
Łączymy wolskie parki: Szymańskiego i Sowińskiego

Projekt obejmuje zaprojektowanie i wyznaczenie przejścia dla pieszych pomiędzy parkiem Szymańskiego a parkiem Sowińskiego, na wysokości głównych alej tych parków na osi wschód-zachód. Naturalne połączenie głównych alej obu parków, tym samym naturalne połączenie rekreacyjnej przestrzeni tych parków i poprawa komfortu i bezpieczeństwa pieszych podczas przechodzenia pomiędzy nimi.
Projekt zrealizowano. Budowa nowego przejścia została zakończona. Przejście zostało wyposażone w azyl, dzięki któremu piesi mogą bezpiecznie zaczekać na możliwość opuszczenia jezdni.
Poprawa warunków dla ruchu pieszego i rowerowego na Woli

Pakiet zmian w organizacji ruchu poprawiających bezpieczeństwo pieszych i rowerzystów na ulicach Mirowa, w tym pasy rowerowe na ul. Grzybowskiej, dopuszczenie ruchu rowerów „pod prąd” na lokalnych ulicach jednokierunkowych i budowa azylów na 4 przejściach dla pieszych.
Realizacja projektu została podzielona między Wydział Infrastruktury dla Dzielnicy Wola a Zarząd Dróg Miejskich.
Na ul. Platynowej, Chmielnej i Łuckiej wprowadzono dwukierunkowy ruch rowerowy. Powstał azyl na przejściu Żelazna/Łucka.
W zakresie ul. Grzybowskiej i Siennej: Ze względu na przedłużające się uzgodnienia projektów organizacji ruchu, zatwierdzone projekty zostały przekazane do ZDM w grudniu 2016 r. Na ich podstawie konieczne jest wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych. W październiku 2018 r. ogłoszono przetarg na dokumentację dla ul. Grzybowskiej. Przetarg rozstrzygnięto. Termin wykonania dokumentacji upływa w grudniu 2019 r. Realizacja inwestycji była planowana w 2021 r., obecnie rozbudowa ul. Grzybowskiej na odcinku od al. Jana Pawła II do ul. Siedmiogrodzkiej jest w planach Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta. W kwietniu 2019 r. ogłoszono przetarg na dokumentację budowlaną dla ul. Siennej. Dokumentacja została opracowana.
W zakresie ul. Waliców oraz azyli Chłodna/Wronia: trwa uzgadnianie projektów organizacji ruchu.
W zakresie ul. Krochmalnej trwają prace projektowe.