Wola 2018 - Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie

Wyszukiwarka

Menu główne

Wola 2018

Przyjazne Czyste i Mirów – nowe nasadzenia drzew oraz poprawa bezpieczeństwa

Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych i przejazdach dla rowerzystów wzdłuż ciągu Kasprzaka – Prosta. Wloty lokalnych ulic podporządkowanych bez sygnalizacji świetlnej zostaną wyniesione do poziomu chodnika i drogi dla rowerów, aby zapewnić bezpieczne zachowanie na przejściach i zapobiec kolejnym wypadkom.

Stan realizacji:

Przetarg na opracowanie dokumentacji projektowej ogłoszono w październiku 2017 i unieważniono z powodu przekroczenia kosztorysu. Realizacja projektu przesunięta ze względu na bardzo dużą liczbę zadań przekazanych do realizacji ZDM, w tym realizację projektu „Rozwój sieci tras rowerowych Warszawy w ramach ZIT WOF – etap I” oraz konieczność kilkukrotnego powtarzania przetargów na realizację tych zadań, spowodowaną brakiem zainteresowania i brakiem złożonych ofert. ZDM zlecił opracowanie dokumentacji budowlanej dla wyniesionego przejścia i przejazdu.

Rowerem po obu stronach alei Prymasa Tysiąclecia

Rowerem po obu stronach alei Prymasa Tysiąclecia

Umożliwianie jazdy rowerem po wschodniej stronie al. Prymasa Tysiąclecia, od Obozowej do Cmentarza Wojskowego. Projekt zakłada poszerzenie chodników, obniżenie krawężników i dopuszczenie ruchu rowerów na drodze dojazdowej.

Stan realizacji:

Projekt zrealizowano. W ramach projektu wykonano szereg poprawek umożliwiających legalną jazdę rowerem po wschodniej stronie al. Prymasa Tysiąclecia.

Bezpieczne przejścia na skrzyżowaniu ulic: Olbrachta, Antka Rozpylacza, Krępowieckiego

Bezpieczne przejścia na skrzyżowaniu ulic: Olbrachta, Antka Rozpylacza, Krępowieckiego

Budowa azyli/wysp na przejściach dla pieszych przy ul. Sowińskiego, Krępowieckiego i Antka Rozpylacza zapewni bezpieczne przejście przez ulicę Olbrachta dzieciom i mieszkańcom obszaru Ulrychów/Odolany. Pasażerowie komunikacji miejskiej będą mogli bezpiecznie przejść przez ul. Olbrachta.

Stan realizacji:

Projekt zrealizowano. Przejścia dla pieszych na ul. Olbrachta zostały wyposażone w azyle.

Budowa brakującego odcinka ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Jana Olbrachta, w kierunku stacji metra

Budowa brakującego odcinka ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Jana Olbrachta, w kierunku stacji metra

Ścieżka rowerowa wzdłuż chodnika przy ulicy Jana Olbrachta, od skrzyżowania z ulicą Redutową do skrzyżowania z ulicą Bitwy Pod Lenino.

Ścieżka rowerowa będzie kontynuacją istniejącego i zaplanowanego do realizacji w 2017 odcinka ścieżki, co stworzy spójną ścieżkę rowerową wzdłuż ulicy Jana Olbrachta.

Stan realizacji:

Projekt zrealizowano. W ramach projektu została wybudowana droga dla rowerów na ul. Jana Olbrachta. Prace zakończyły się wiosną 2021 r.
Opóźnienie było spowodowane dwukrotnym powtarzaniem przetargu na dokumentację projektową, a następnie na roboty budowlane.

Zatoczka parkingowa przy ul. Żytniej

Zatoczka parkingowa przy ul. Żytniej

Wybudowanie miejsc parkingowych dla 2 autokarów i ok. 5 samochodów osobowych wraz z chodnikiem.

Stan realizacji:

Projekt zrealizowano. W ramach projektu na ul. Żytniej powstała nowa zatoka do postoju autokarów i samochodów osobowych. Ponadto został wyremontowany też chodnik, dzięki temu poprawiliśmy bezpieczeństwo pieszych. Realizacja projektu była opóźniona z powodu trzykrotnego powtarzania przetargu na wykonawcę dokumentacji projektowej.

Powered by Projectic.pl