Wydział Windykacji
(od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30)
windykacja przedegzekucyjna opłat dodatkowych SPPN:
windykacja egzekucyjna opłat dodatkowych SPPN:
windykacja egzekucyjna opłat za pojazdy usunięte z drogi:
windykacja egzekucyjna opłat zasądzonych:
Ze względu na prowadzone czynności windykacyjno-egzekucyjne, wszelkie wyjaśnienia, wnioski, skargi muszą być składane w formie pisemnej. Korespondencja przyjmowana jest:
- za pośrednictwem skrzynki e-mailowej: windykacjaSPPN@zdm.waw.pl
- osobiście w Kancelarii ZDM w godz. 7.30-15.30
- pocztą na adres:
- Zarząd Dróg Miejskich
- Wydział Windykacji – Zespół windykacji opłat dodatkowych SPPN
- ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa
W korespondencji należy podać numer sygnatury sprawy (wezwania, upomnienia, tytułu wykonawczego), numer rejestracyjny pojazdu i załączyć do pisma dokumenty potwierdzające zawarte w nim informacje.
Korespondencja mailowa powinna zawierać: imię i nazwisko piszącego oraz jego dokładny adres. Jeśli stanowi ona odpowiedź na przesłane wezwanie do zapłaty lub upomnienie, powinna zawierać także sygnaturę danej sprawy. Mail nie może zawierać żadnych treści obraźliwych, wulgarnych, zniesławiających, itp. Jego forma, brzmienie i treść winna mieścić się w ogólnie przyjętych zasadach kultury i dobrego wychowania, a także wyraźnie wskazywać podnoszone kwestie/zarzuty. Dodatkowo musi on zawierać wyraźną zgodę na odpowiedź w formie mailowej.
Maile anonimowe oraz nie spełniające któregokolwiek z powyższych warunków pozostaną bez odpowiedzi.
Nie wszystkie serwery pocztowe pozwalają na otrzymanie potwierdzenia wysłanej do nas wiadomości e-mail (co nie oznacza, że do nas nie dotarła),
a także na otrzymanie wiadomości mailowej wysłanej przez nas.
Klauzula Informacyjna dot. ochrony danych osobowych
Dane Osobowe mogą być przetwarzane zgodnie z art. 6 ust.1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Podanie Danych Osobowych przez osobę, której dane dotyczą jest dobrowolne. Niepodanie danych – imienia, nazwiska oraz adresu – skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia wniosku.