
ZAMAWIAJĄCY
- Zarząd Dróg Miejskich
- Chmielna 120
- 00-801 Warszawa
Osoby wyznaczone do kontaktu z Uczestnikami
- Dariusz Drop – d.drop@zdm.waw.pl
- Robert Moraczewski – r.moraczewski@zdm.waw.pl
- Przemysław Pokropek – p.pokropek@zdm.waw.pl
Wszelką korespondencję kierowaną do Zamawiającego należy przesyłać wyłącznie w formie elektronicznej (mailowej) z adnotacją: „Wstępne konsultacje rynkowe, których przedmiotem jest dostawa systemu zabezpieczeń szaf sterujących infrastrukturą oświetleniową oraz sygnalizacyjną na terenie m.st. Warszawy ”.
1. Podstawa prawna
Wstępne konsultacje rynkowe prowadzone na podstawie art. 84 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 r. poz. 1129, z późn. zm.).
2. Celem wstępnych konsultacji rynkowych jest m.in.
- zestawienie potrzeb i oczekiwań Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie z możliwościami technicznymi i formalnymi potencjalnych podmiotów świadczących usługi w zakresie systemu zabezpieczeń;
- określenie parametrów wpływających na jakość oraz wartość składanych ofert;
- uzyskanie przez Zarząd Dróg Miejskich wiedzy użytecznej przy formułowaniu zapisów specyfikacji warunków zamówienia, w szczególności w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i postanowień wzoru umowy.
3. Określenie przedmiotu wstępnych konsultacji rynkowych
Celem Konsultacji rynkowych jest rozpoznanie rynku w zakresie możliwych rozwiązań oraz technologii wdrożenia sytemu zabezpieczeń szaf sterujących oświetleniem ulicznym oraz sygnalizacją świetlną. Przedmiotem konsultacji będą następujące zagadnienia:
- Proponowane rozwiązania zabezpieczające przed dostępem osób trzecich
- Prezentacja rodzaju zamknięć
- kłódka
- wkładka
- klamka
- Wymagania stawiane urządzeniom do obsługi systemu i aplikacji
- Wymagania dotyczące funkcjonalności
- Wymagania wdrożeniowe
- Szkolenie z obsługi systemu
- Aspekty związane z utrzymaniem systemu
4. Zasady zgłoszenia udziału
- wniosek o dopuszczenie do udziału we wstępnych konsultacjach rynkowych, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia o zamiarze przeprowadzenia wstępnych konsultacji rynkowych, należy przesłać do dnia 14.03.2025 r. do godziny 16:00.
- wniosek należy przesłać mailowo na adresy email: d.drop@zdm.waw.pl, r.moraczewski@zdm.waw.pl, p.pokropek@zdm.waw.pl
z dopiskiem „ Dostawa systemu zabezpieczeń szaf sterujących infrastrukturą oświetleniową oraz sygnalizacyjną na terenie m.st. Warszawy ”.
5. Zasady prowadzenia wstępnych konsultacji rynkowych
1) Zapraszający komunikuje się z Uczestnikami za pomocą korespondencji wysyłanej na podany przez Uczestnika adres poczty elektronicznej. Potwierdzeniem doręczenia korespondencji elektronicznej – jest data wskazana w elektronicznym potwierdzeniu odbioru korespondencji, a przy braku takiego potwierdzenia – przyjmuje się, że skutek doręczenia nastąpił z upływem 3 dni od daty umieszczenia korespondencji w systemie teleinformatycznym Uczestnika.
2) Zapraszający może decydować o różnych formach konsultacji z różnymi Uczestnikami, w zależności od merytorycznej treści stanowisk przedstawionych przez Uczestników w związku ze wstępnymi konsultacjami rynkowymi, z poszanowaniem zasad przejrzystości, uczciwej konkurencji i równego traktowania Uczestników. Wstępne konsultacje rynkowe mogą przybrać w szczególności formę:
a) wymiany korespondencji w postaci pisemnej lub elektronicznej;
b) spotkania w siedzibie Zamawiającego;
c) spotkania w formie wideokonferencji na platformie komunikacyjnej.
Wstępne konsultacje rynkowe odbywają się na określony przez Zapraszającego temat oraz w określonych przez Zapraszającego trybie i terminach.
6. Warunki udziału we wstępnych konsultacjach rynkowych
Podmioty zainteresowane udziałem we wstępnych konsultacjach rynkowych składają wniosek o dopuszczenie do udziału we wstępnych konsultacjach rynkowych w terminie i sposobie określonym w Ogłoszeniu. Wniosek winien być podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Uczestników. Zarząd Dróg Miejskich zastrzega sobie prawo do wykluczenia Uczestników z udziału we wstępnych konsultacjach rynkowych, jeżeli ich dalszy udział w istotny sposób utrudnia jego prowadzenie.
7. Zastrzeżenie prawne
Niniejsza Informacja stanowi informację o zamiarze przeprowadzenia wstępnych konsultacji rynkowych oraz o ich przedmiocie, o której mowa w przepisie art. 84 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 r. poz. 1129, z późn. zm.).
Niniejsza Informacja nie stanowi zaproszenia do złożenia oferty ani zaproszenia do negocjacji w celu zawarcia umowy w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. 2020 r. poz. 1740, z późn. zm.), nie jest również ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129, z późn. zm.).
Udział we wstępnych konsultacjach rynkowych nie uprawnia Uczestników do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń od Zarządu Dróg Miejskich, w szczególności w zakresie dopuszczenia Uczestników do Postępowania, zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego albo dopuszczenia w Postępowaniu rozwiązań oferowanych przez Uczestników.
Udział we wstępnych konsultacjach rynkowych nie jest warunkiem ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, jak również nie stanowi podstawy wykluczenia Uczestników z Postępowania, będącego przedmiotem niniejszych wstępnych konsultacji rynkowych.
Załączniki:
- Wniosek o dopuszczenie do udziału w Konsultacjach rynkowych,
- Regulamin wstępnych konsultacji rynkowych.
Pliki do pobrania
Dokument | Data publikacji | Pobierz |
---|---|---|
Zarządzenie nr 1579 w sprawie połowania komisji do przeprowadzania wstępnych konsultacji rynkowych | 12-03-2025 |
|
Ogłoszenie o wstępnych konsultacjach rynkowych | 12-03-2025 |
docx |
Regulamin wstępnych konsultacji rynkowych | 12-03-2025 |
docx |
Wniosek o dopuszczenie do wstępnych konsultacji rynkowych | 12-03-2025 |
doc |
Załącznik nr 1 do wniosku | 12-03-2025 |
docx |
Załącznik nr 2 do wniosku | 12-03-2025 |
docx |