Płatności mobilne w SPPN - Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie

Wyszukiwarka

Menu główne

18-01-2016

Płatności mobilne w SPPN

Gotówką, kartą płatniczą, ale także mobilnie – w warszawskiej Strefie Płatnego Parkowania Niestrzeżonego za parking można płacić na kilka sposobów. Z roku na rok coraz popularniejsze staje się płacenie za pośrednictwem telefonu komórkowego.

Znak Strefy Płatnego Parkowania

W porównaniu z 2014 rokiem zanotowaliśmy przeszło 50 proc. wzrost udziału płatności mobilnych we wszystkich płatnościach w SPPN.

Co dokładnie?

Jak płacić mobilnie za parkowanie w SPPN? To proste. Wystarczy telefon komórkowy i specjalnie zaprojektowany system mobiParking. To usługa należąca do firmy SkyCash. Za pośrednictwem systemu mobiParking można dokonywać opłat na 3 sposoby:

  • poprzez wysyłanie wiadomości sms
  • z wykorzystaniem kodów USSD (Orange i Play)
  • poprzez aplikację mobilną SkyCash lub Mobiparking (wystarczy ją pobrać na swój telefon).

 

Usługa mobiParking umożliwia utworzenie konta prywatnego lub flotowego. Dzięki niej otrzymujemy dostęp do specjalnego panelu, w którym możemy dokonać zmian i konfiguracji naszej usługi. Możemy dodać użytkownika (numer telefonu), ale też – co bardzo ważne – możemy dodać kolejne pojazdy (numery rejestracyjne). Dzięki temu otrzymujemy możliwość obsługi kilku użytkowników i kilku pojazdów na jednym koncie.

Dzięki dostępowi do panelu administratora możemy także przeglądać zrealizowane parkowania oraz pobierać dokumenty służące do rozliczenia kosztów parkowania.

Aby skorzystać z któregoś z podanych sposobów opłat, wystarczy zarejestrować się w systemie. Jak to zrobić? Oto garść najważniejszych informacji.

Powered by Projectic.pl