W porównaniu z 2014 rokiem zanotowaliśmy przeszło 50 proc. wzrost udziału płatności mobilnych we wszystkich płatnościach w SPPN.
Co dokładnie?
Jak płacić mobilnie za parkowanie w SPPN? To proste. Wystarczy telefon komórkowy i specjalnie zaprojektowany system mobiParking. To usługa należąca do firmy SkyCash. Za pośrednictwem systemu mobiParking można dokonywać opłat na 3 sposoby:
- poprzez wysyłanie wiadomości sms
- z wykorzystaniem kodów USSD (Orange i Play)
- poprzez aplikację mobilną SkyCash lub Mobiparking (wystarczy ją pobrać na swój telefon).
Usługa mobiParking umożliwia utworzenie konta prywatnego lub flotowego. Dzięki niej otrzymujemy dostęp do specjalnego panelu, w którym możemy dokonać zmian i konfiguracji naszej usługi. Możemy dodać użytkownika (numer telefonu), ale też – co bardzo ważne – możemy dodać kolejne pojazdy (numery rejestracyjne). Dzięki temu otrzymujemy możliwość obsługi kilku użytkowników i kilku pojazdów na jednym koncie.
Dzięki dostępowi do panelu administratora możemy także przeglądać zrealizowane parkowania oraz pobierać dokumenty służące do rozliczenia kosztów parkowania.
Aby skorzystać z któregoś z podanych sposobów opłat, wystarczy zarejestrować się w systemie. Jak to zrobić? Oto garść najważniejszych informacji.