Śródmieście 2018

Bezpieczne przejścia dla pieszych

Szereg przejść w Śródmieściu jest pozbawionych azyli dla pieszych, czyli wysepek zapewniających widoczność i możliwość zatrzymania się. Taka alternatywa bardzo się przydaje np. w przypadku, kiedy z przeciwnej strony ktoś jedzie z dużą prędkością lub światło zmieniło się na czerwone, gdy pieszy jest dopiero w połowie jezdni. Naprawmy to!

Droga rowerowa wzdłuż ul. gen. Władysława Andersa (MURANÓW/PÓŁNOCNE ŚRÓDMIEŚCIE)

Droga rowerowa wzdłuż ul. gen. Władysława Andersa po wschodniej stronie, na odcinku od skrzyżowania z ul. Świętojerską do wysokości ul. Długiej (około 500 m).

Naprawmy Noakowskiego i stwórzmy trasę rowerową przez centrum!

Obecnie na skrzyżowaniu ulic Noakowskiego i Koszykowej brakuje przejścia dla pieszych i przejazdu rowerowego, który pozwoliłby doechać ul. E. Plater do Al. Jerozolimskich i ul. Świętokrzyskiej. Można to łatwo naprawić!

Bulwar nad Trasą Łazienkowską – chodnik i zieleń

Proponowany bulwar – ul. L. Kaczyńskiego od Pola Mokotowskiego do zielonych terenów Jazdowa, Parku Ujazdowskiego i Łazienkowskiego – ustanowiłby połączenie spacerowe wzdłuż trasy Łazienkowskiej tych dwóch pięknych oaz warszawskiej zieleni, od ronda Jazdy Polskiej do ul. Marszałkowskiej. Przy wcześniejszym zapewnieniu zielonej bariery odgradzającej od hałasu i spalin samochodów poruszających się w dole.

Rowerowe połączenie Placu Piłsudskiego z Krakowskim Przedmieściem

Projekt umożliwi przejazd rowerem z placu Piłsudskiego na Krakowskie Przedmieście ulicą gen. M. Tokarzewskiego-Karaszewicza i ulicą Ossolińskich. W szerszej perspektywie połączy ulicę Grzybowską i Park Saski z Ulicą Karową i planowaną kładką przez Wisłę.

Powered by Projectic.pl