Postępowania wszczęte od dnia 01.01.2021 r.
prowadzone są na elektronicznej platformie E-Zamawiający
pod adresem: zdm-waw.ezamawiajacy.pl.
Wyszukaj zamówienia
Wyszukaj:
Znalezione zamówienia
-
Odbiór i utylizację zużytego mienia ZDM
-
Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno-biurowych w Zespole Gospodarczym Wydziału Administracyjnego w ramach umowy zlecenie
-
Odbiór i utylizacja zużytego mienia ZDM.
-
1 umowa zlecenie – wprowadzanie danych do programów.
-
Przygotowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla projektu pn. „Opracowanie dokumentacji projektowej oświetlenia przejścia dla pieszych na obszarze skrzyżowania ul. Szamocin z ul. Płochocińską w Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy”
-
3 Umowy zlecenie – na wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno-biurowych, prace porządkowe oraz archiwizacja dokumentacji.
-
Wykonanie dzieła polegającego na przygotowaniu Audytu Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego na ul. Idzikowskiego na odcinku od ul. Puławskiej (bez skrzyżowania) do ul. Jana III Sobieskiego (bez skrzyżowania)
-
1 umowa zlecenie – wprowadzanie danych do programów.
-
wykonanie opracowania pt.” Audyt BRD przejść dla pieszych bez sygnalizacji świetlnej na drogach zarządzanych przez ZDM pod kątem zastosowanej organizacji ruchu”
-
1 umowa zlecenie- na wykonanie pomocniczych czynności administracyjno – biurowych – obsługa korespondencji
Wyniki 1 do 10 z 94