Wjazd na Trakt Królewski - Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie

Wyszukiwarka

Menu główne

Wjazd na Trakt Królewski

Powiększ obraz:

Identyfikator TK to dokument, na którego podstawie można poruszać się po obszarze Traktu Królewskiego, wyłączonym z ruchu i oznakowanym znakiem typu B-1 (zakaz ruchu w obu kierunkach).

Strefa ta to ulice: Nowy Świat na odcinku Smolna-Krakowskie Przedmieście, Krakowskie Przedmieście (z wyłączeniem posesji 42/44 oraz odcinka od posesji nr 81 do posesji nr 89), ul. Bednarska na odcinku Furmańska-Krakowskie Przedmieście, ul. Miodowa na odcinku Senatorska-Krakowskie Przedmieście, ul. Ossolińskich na odcinku Moliera-Krakowskie Przedmieście.

Identyfikator nie zwalnia z obowiązku stosowania się do oznakowania pionowego (np. znak B-36 „zakaz zatrzymywania się”) oraz poziomego obowiązującego przy wymienionych ulicach. Zatrzymanie pojazdu musi odbyć się w miejscu do tego wyznaczonym.

Komu przysługuje Identyfikator TK

  • mieszkańcom posesji znajdujących się w strefie, do których dojazd możliwy jest jedynie od strony Traktu Królewskiego,
  • osobom prawnym, osobom fizycznym i jednostkom organizacyjnym nie posiadającym osobowości prawnej, prowadzącym działalność gospodarczą i mającym siedzibę lub miejsce wykonywania działalności gospodarczej na terenie strefy, do których dojazd możliwa jest jedynie od strony Traktu Królewskiego,
  • organizatorom imprez,
  • inwestorom i podmiotom prowadzące roboty remontowe lub utrzymaniowe na terenie Traktu Królewskiego.

Aby uzyskać identyfikator, należy złożyć wniosek (do pobrania poniżej lub w siedzibie ZDM) wraz z pozostałymi niezbędnymi dokumentami (szczegóły w regulaminie znajdującym się na dole strony). Dokumenty można złożyć w kancelarii Zarządu Dróg Miejskich przy ul. Chmielnej 120 w Warszawie (od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres identyfikatory@zdm.waw.pl.

Czy wiesz, że...

Czas realizacji wniosku uzależniony jest od poprawności złożonych dokumentów oraz liczby wpływających wniosków, jednak jest to nie więcej niż 30 dni. Jeżeli wniosek wymaga dodatkowych wyjaśnień, kontaktujemy się z wnioskodawcą.

W przypadku ubiegania się o nowy identyfikator po upływie ważności poprzedniego, wymagane jest ponowne złożenie wniosku wraz w wszystkimi dokumentami.

Identyfikatory wydawane są na czas określony, nie dłuższy niż rok. W jednym identyfikatorze możliwe jest wpisanie maksymalnie czterech numerów rejestracyjnych pojazdów.

Szczegółowe informacje o zasadach wydawania identyfikatorów znajdują się w regulaminie.

Zespół identyfikatorów i zezwoleń

Nie wszystkie serwery pocztowe pozwalają na otrzymanie potwierdzenia wysłanej do nas wiadomości e-mail (co nie oznacza, że do nas nie dotarła), a także na otrzymanie wiadomości mailowej wysłanej przez nas.

Wydawanie identyfikatorów

poniedziałek – piątek przy ul. Chmielnej 120, w godz. 8:00 – 15:00,
po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu możliwości odbioru:

Powered by Projectic.plotwiera się w nowej karcie