Adres
- Zarząd Dróg Miejskich, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa
- e- Doręczenia
- adres do e-Doręczeń: AE:PL-23484-34014-USRBG-15
- nazwa podmiotu: ZARZĄD DRÓG MIEJSKICH
NIP
527 021 07 44
Centrala telefoniczna
- tel. 22 55 89 000
- faks 22 55 89 820
Opłatomaty ZDM
- Opłatomaty znajdują się w siedzibie ZDM przy ul. Chmielnej 120. Są czynne w dni robocze, w godzinach 7.30-15.30.
- Można w nich dokonać płatności za: opłatę dodatkową za parkowanie, decyzję administracyjną o zajęciu pasa drogowego, opłatę skarbową, opłatę za usunięcie pojazdu/wraku, wydanie nalepki na pojazd wyłączony z wymogów Strefy Czystego Transportu.
Obsługa interesantów
- Kancelaria urzędu mieszcząca się pod adresem ul. Chmielna 120 jest czynna w dni robocze, w godzinach 7.30-15.30.
- Od 5 sierpnia 2024 r. rozpatrywanie spraw związanych ze Strefą Czystego Transportu odbywa się w tym samym miejscu oraz w tych samych godzinach. Jednocześnie zamknięty został osobny punkt, który mieścił się od strony ul. Żelaznej.
Skrzynka podawcza ePUAP
Napisz do nas
-
Zgłaszanie awarii przez mieszkańców (za pośrednictwem Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115):
warszawa19115.pl/incydenty -
Zgłoszenie awarii przez gestorów sieci
awarie@zdm.waw.pl
(wodociągi, ciepłownicy, teletechnika i inni): -
Pytania związane ze Strefą Czystego Transportu
kontakt@um.warszawa.pl Informacje -
Reklamacje dotyczące opłat dodatkowych wystawionych w strefie parkowania:
reklamacjeSPPN@zdm.waw.pl Informacje -
Korespondencja dotycząca windykacji opłat dodatkowych w strefie parkowania:
windykacjaSPPN@zdm.waw.pl Informacje -
Wnioski o zezwolenie na wjazd na Trakt Królewski, identyfikatory dla samochodów ciężarowych:
identyfikatory@zdm.waw.pl Informacje -
Korespondencja dotycząca usuwania pojazdów:
kancelaria@zdm.waw.pl Informacje -
Rozliczanie w ZDM środków z kont Veturilo (2021-2023)
kancelaria@zdm.waw.pl Informacje -
Korespondencja ogólna, wnioski:
kancelaria@zdm.waw.pl
W przypadku żądania potwierdzenia wypłynięcia wiadomości e-mail, taki zapis powinien zawrzeć nadawca. Na tej podstawie pracownik Kancelarii ZDM potwierdzi to w odpowiedzi zwrotnej.
Nie wszystkie serwery pocztowe pozwalają na otrzymanie automatycznego potwierdzenia wysłanej do nas wiadomości e-mail (co nie oznacza, że do nas nie dotarła), a także na otrzymanie wiadomości mailowej wysłanej przez nas.
Przed wysłaniem listu do Zarządu Dróg Miejskich na adres e-mail kancelaria@zdm.waw.pl, prosimy o zapoznanie się z poniższymi zasadami oraz wskazówkami dotyczącymi składania skarg, wniosków bądź zapytań przesyłanych za pomocą poczty elektronicznej:
- List wysyłany za pomocą poczty elektronicznej powinien zawierać imię, nazwisko (nazwę) oraz adres wnoszącego.
- Zgodnie z art. 12 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 267), sprawy, które nie wymagają zbierania dowodów, informacji lub wyjaśnień, załatwiane są niezwłocznie; w innych przypadkach czas udzielenia odpowiedzi może wynieść do 30-stu dni kalendarzowych od datowania pisma. W szczególnie skomplikowanych sytuacjach prawnych załatwienie sprawy może trwać dwa miesiące.
- Odpowiedzi na skargi i wnioski spełniające powyższe wymogi będą udzielane w formie pisemnej zgodnie z art. 14 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 267).
- Zgodnie z § 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46), skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego Zarząd Dróg Miejskich może pozostawić bez rozpoznania.
Miejskie Centrum Kontaktu
W celu uzyskania szybkiej odpowiedzi zachęcamy do korzystania z dostępnego Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115 pod adresem kontakt@um.warszawa.pl.
Dodatkowe informacje
-
Kontakt do poszczególnych wydziałów – kliknij, aby rozwinąć listę
Nazwa Kontakt Kancelaria - Centrala telefoniczna 22 55 89 000 Sekretariat 22 55 89 177 lub 22 55 89 377 Wydział Komunikacji Społecznej - rzecznik prasowy 22 55 89 233 lub 22 55 89 318 Wydział Strategii - badania i analizy ruchu 22 55 89 259, 22 55 89 366, 22 55 89 407 Wydział Zamówień Publicznych 22 55 89 220 Wydział Spraw Pracowniczych i Płacowych 22 55 89 160, 22 55 89 139 lub 22 55 89 228 Wydział Ewidencji Dróg 22 55 89 779 lub 22 55 89 780 Wydział Utrzymania i Remontów Dróg - kancelaria spraw wydziału 22 55 89 762 Wydział Bezpieczeństwa i Organizacji Ruchu - kontrola i utrzymanie oznakowania (oznakowanie pionowe, poziome i urządzenia bezpieczeństwa ruchu) 22 55 89 181 lub 22 55 89 199 Wydział Utrzymania i Remontów Dróg - przygotowanie zadań utrzymaniowo-remontowych 22 55 89 704, 22 55 89 760, lub 22 55 89 794 Wydział Utrzymania i Remontów Dróg - realizacja zadań utrzymaniowo-remontowych (nawierzchnie dróg, chodniki) 22 55 89 705, 22 55 89 708, 22 55 89 734, 22 55 89 759, 22 55 89 761 lub 22 55 89 765 Wydział Utrzymania i Remontów Dróg - utrzymanie obiektów odwodnieniowych 22 55 89 765 lub 22 55 89 795 Wydział Kontroli Pasa Drogowego - przejazd pojazdów nienormatywnych 22 55 89 792, 22 55 89 744 Wydział Utrzymania i Remontów Dróg - koordynacja robót remontowych 22 55 89 794 Wydział Utrzymania i Remontów Dróg - odbiór robót remontowych i inwestycyjnych 22 55 89 707 Wydział Utrzymania Obiektów Inżynierskich 22 55 89 275 Pogotowie Drogowe 19 115 Wydział Przygotowania i Realizacji Inwestycji 22 55 89 198 Wydział Bezpieczeństwa Organizacji Ruchu 22 55 89 213, 22 55 89 249, 22 55 89 289, 22 55 89 313,
22 55 89 490, 22 55 89 548 lub 22 55 89 549Wydział Oświetlenia 22 55 89 430 Wydział Sygnalizacji 22 55 89 115 lub 22 55 89 315 Wydział MSI (Miejskiego Systemu Informacji) 22 55 89 460 Wydział Pasa Drogowego - zezwolenia na obiekty handlowe 22 55 89 159, 22 55 89 189, 22 55 89 371, 22 55 89 190, 22 55 89 187 lub 22 55 89 502 Wydział Pasa Drogowego - zezwolenia na reklamy 22 55 89 117, 22 55 89 153, 22 55 89 195, 22 55 89 221,
22 55 89 303 lub 22 55 89 436Wydział Pasa Drogowego - zezwolenia na imprezy okolicznościowe i umowy 22 55 89 235, 22 55 89 194 lub 22 55 89 540 Wydział Pasa Drogowego - zezwolenia na obiekty budowlane 22 55 89 326, 22 55 89 163 lub 22 55 89 360 Wydział Parkowania - funkcjonowanie SPPN, wezwania e-kontroli, monity, wystawione DOD-y oraz reklamacje 22 55 89 535, 22 55 89 536, 22 55 89 537 lub 22 55 89 538 Wydział Parkowania - skargi na pracę kontrolerów SPPN 22 55 89 601, 22 55 89 604 lub 22 55 89 607 Wydział Parkowania - abonamenty mieszkańca w SPPN 22 55 89 463, 22 55 89 603 lub 22 55 89 608 Wydział Parkowania - karty N+, Honorowe i Powstańca 22 55 89 283 Wydział Parkowania - parkingi podziemne w SPPN pod ul. Waryńskiego i pl. Krasińskich 22 55 89 349 Wydział Parkowania - parkomaty, płatności mobilne oraz oznakowanie SPPN 22 55 89 149 lub 22 55 89 416
Wydział Parkowania - pojazdy usunięte 22 55 89 268 lub 22 55 89 261 Wydział Kontroli Pasa Drogowego 22 55 89 744 Wydział Informatyki 22 55 89 133 Wydział Windykacji - windykacja przedegzekucyjna opłat dodatkowych SPPN 22 55 89 561, 22 55 89 183 lub 22 55 89 491 Wydział Windykacji - windykacja egzekucyjna opłat dodatkowych SPPN 22 55 89 130, 22 55 89 310, 22 55 89 515, 22 55 89 308 lub 22 55 89 176 Wydział Windykacji - windykacja egzekucyjna opłat za pojazdy usunięte z drogi 22 55 89 570 lub 22 55 89 574 Wydział Windykacji - windykacja egzekucyjna opłat zasądzonych 22 55 89 157 lub 22 55 89 578 Wydział Opiniowania i Umów 22 55 89 414 lub 22 55 89 426 Wydział Infrastruktury - decyzje lokalizacyjne 22 55 89 203 lub 22 55 89 478 Wydział Infrastruktury - decyzje terenowe 22 55 89 225, 22 55 89 242, 22 55 89 271, 22 55 89 285,
22 55 89 291, 22 55 89 294 lub 22 55 89 301Wydział infrastruktury - decyzje karne 22 55 89 146 Inspektor Ochrony Danych - p. Arkadiusz Michalak iod@zdm.waw.pl -
Dyżury Dyrektora ZDM
Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich oraz Zastępcy Dyrektora przyjmują w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek w godzinach 15.00-17.00, po uprzednim umówieniu się:
- telefonicznie 22 55 89 177 (w godzinach 7.30-15.30)
- za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: kancelaria@zdm.waw.pl